Gå til innhold

Til alle CS-lamere og ingen andre! -oppløsning i CS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjørt på 1280 og på 1600 før, men så var både AWPsiktet mindre over 1024 og folk mente det beste var lav oppløsning... Prøvde på 800x600 i en dag, men jeg klarer ikke spille med så dårlig oppløsning lengre, så på meg ble det 1024...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller med 1024x768 for da blir siktet mindre, men jeg skulle kanskje prøvd litt mindre oppløsning (eller utløsning så an jalle sa :razz: ) jeg tror d er en vanesak, men har lagt merka til at nesten alle proffer spiller med lav oppløsning, i både CS og andre FPS spill

Skrevet

640x480 er generisk oppløsning i OpenGL, så det er den jeg bruker. Merker ikke større fall i framerate i 800x600 eller 1024x768

Det eneste med de større oppløsningene er at det er lettere å se igjennom gjerder og sprinkler.

Skrevet

Jeg klarer personlig ikke å spille når det er så lav oppløsning at folk ser ut som firkanter... men det har vel proffene en annen mening om, så får de kose seg med 486 oppløsning!

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-06 02:52, skrev CS_eR GøY:

800x640 på 17" er perfekt

sikker på at du mente det? :grin:

jeg så forresten en film i 9:16-format igår...:smile:

okay, jeg pirker...

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan skifter jeg ex_interp'n for godt? (skifter i console, men må skifte hver gnang jeg startet spillet). Hva gjør den foressten? Jeg bare skifter for at folk sier det jeg...

Som sagt før (for leeeenge siden på hw.no forumet) bruker jeg 1024, for da blir crosshairen liten... i 640 er den jo diiiiger!!!

Skrevet

Ble nå ikke regnet som cheat i CPL da....

Mulig det har forandret seg nå siste tiden.

Den gjør at det blir litt mer hakkete, men mer korrekte plasseringer på fiende når han rører på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...