Sgt.Death Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Har fått et typisk Microsoft problem tydligvis. Jeg får ikke logget meg på Messenger fra min egen maskin, alle andre kan logge på fra min maskin bare ikke meg. Jeg kan også logge på fra alle andres maskiner. Hva skjer? Noen som vet? Endret 15. oktober 2006 av Sgt.Death
frohmage Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg får heller ikke logga inn på messenger med msn klienten min nå, men den virket fint for bare noen dager siden..? Kjører versjon 8.0ettellerannet. Jeg får logget på helt fint med Trillian.
Sgt.Death Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Jeg får heller ikke logga inn på messenger med msn klienten min nå, men den virket fint for bare noen dager siden..? Kjører versjon 8.0ettellerannet. Jeg får logget på helt fint med Trillian. 7076299[/snapback] Hei du Sjekk denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6&hl=+messenger Last ned regfila som det er linket til der så er du oppe å går igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå