propers404 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Hei Har winrar på denne maskinen og kan ikke si meg fornøyd med størelsen på den komprimerte filen. Hva er vitsen med å zippe/rare en fil når den tar mer plass etter den er zippet/raret?? Er ikk Zip programmer til for å pakke filene samme for å spare plass? Stopp meg om jeg tar feil. Bare et spørsmål.
MindTooth Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Er mange filer som til en viss grad er ferdig komprimerte. Hvis du foreksemplet pakker et helt CMS system som Joomla!. Vil det ta mindre plass, da de meste er tekst og whitespace som pakkeprogrammet kan gjøre mindre eller fjerne.
OmaaarS Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Det kommer ann på måten du komprimerer den på. Du kan for eksempel i winrar velge kvalitet, og om du tar best, da blir filen litt mindre en for eks på normal. Det er også % av størelsen som teller. Endret 15. oktober 2006 av UnitedsOmar
propers404 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Har ikke lagt merke til den.. Har på normal jeg.. Okay, Takk for hjelpen.
Lars-H Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 winRAR brukes jo ofte også til å samle filer til en mappe, som gjør det lettere ved overføring osv. Bare nevner det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå