Gå til innhold

ASUS A7V8X Problemer!!


Anbefalte innlegg

hei alle sammen..kjøpte meg nye pc komponenter (alle som trengs for å bygge en pc) hvor hovedkortet var et asus a7v8x... fornøyd satte jeg i bios at jeg ville kjøre 8xAGP for mitt RADEON9700pro... etter 3 boots hvor jeg fikset diverse, skulle jeg innstallere windows XP. da slo maskinen seg av å siden kom d ikke noe bilde på skjermen min.. jeg tror AGP-slotten er kaputt... skal sende inn hovedkortet igjen...

 

noen som har noe å komme med? andre som har hatt problemer med dette hovedkortet? :???:

 

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

 

lurer også på om prossesoren min er "føkka".. der kjernen skifta farge fra blank sølv til blank lilla.. er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vennligst ikke post flere ganger! Du hadde postet 3 like meldinger med noen minutters mellomrom. Dette er definert som Spam og medfører utestengning. I dette tilfellet gjør jeg et unntak pga. at du har så få meldinger.

 

Les retningslinjene slik at du ikke risikerer å bli stengt ute for en periode.

 

Videre skal du være klar over at forumet til tider er _meget_ tregt. Når du har trykket "send" - ikke trykk send en gang til. Åpne heller et nytt browservindu og se om posten din er kommet opp.

 

Ha ellers en fin kveld, og lykke til med problemet ditt.

 

Med vennlig hilsen moderator yummy.

Lenke til kommentar

Beklager det med alle posts, kom opp en feilmelding de første gangene så jeg trodde ikke det hadd blitt postet... beklager.

 

handlet hos komplett.no

 

har Hercules 9700 radeon pro..

 

oppdaterte ikke bios. får gjøre det når jeg får tilbake et nytt kort. har en kamerat som har hatt problem med dette hovedkortet å radeon9700pro.

 

prossesoren er en XP2400+, har ikke mulighet for å få testet den selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...