Gå til innhold

Endre filnavn på Creative Zen Vision:M?


Anbefalte innlegg

Heihopp!

 

Jeg har en Creative Zen Vision black 30 GB, og jeg bruker windows mediaplayer til å legge inn sanger/filmer/bilder. Når jeg legger inn noe nytt på mediaplayer, er det ofte et filnavn helt på trynet slik som:

 

Title: 01. SYSTEM OF A DOWN - X :Toxicity

 

Artist: (ingenting)

 

Album: (ingenting)

 

Og jeg endrer da dette ved å klikke to ganger på filnavnet med et langt mellomrom, og endrer titlenavn, legger til artist og album navn. Da tenker jo jeg:

 

- Konge! Da blir det ikke slik på creativen heller...! :)

 

Men da tok jeg feil! Helt til høyre i mediuaplayer står det "File name"... Og der står det som fila blir kalt på creativen! Hvorfor det?

 

Kan jeg rett og slett ikke endre navnet på en fil, for så å legge den innpå Creativen, uten at "File Name" blir brukt?

 

Kan jeg ikke endre filename?

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg forsøkt å overføre til min Vision:M, men forsøkte følgende:

La til sang i mediebiblioteket i Media Player. Endrer tittelen til noe annet, og går deretter ut av WMP. Forsøker så å spille av sangen i Winamp, og sjekker ID-tags. De er helt like som de pleier å være.

 

Vision:M bruker ID-tags, og siden WMP tydeligvis ikke forandrer de, blir det nok rare navn på spilleren, men ikke i WMP. Det virker forresten veldig rart at WMP ikke skriver tags rett til en fil.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...