Dreambox Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 hei først vil jeg nevne at dette er et skikkelig bra forum, og jeg har lest meg til mye. Det jeg trenger hjelp til nå er rett og slett spillet red alert 2. får bare ikke installert det. når jeg dobbelklikker ikonet, kommer inst menyen opp, og jeg finner install knappen. da kommer den velkjente setningen setup har et problem og må osv beklager det intruffne. skjønner ikek dette i det hele tatt. om jeg høyreklikker på filen, og skal velge hvilken kompabilitet, så kan jeg ikke velge xp, siden det sikkert ikke var kommet da spillet var laget. men det skal da kunne gå an å bruke dette spillet på xp, og de fleste der ute har nok ikke problemer med å spille dette spillet på xp. det skjer med begge filene, både for det onde og det gode laget. noen som har en meget god ide? sitter å prøver videre og ser etter svar. ha en fin kveld alle sammen.
HolgerL Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Prøv å høyreklikke på .exe-filen -> egenskaper -> kompabilitet -> og så kjører du den i win 95/win 98-modus. Du må kanskje gjøre dette for alle .exe-filene i installasjonsmappen og dens undermapper. Dette fungerer på gamle spill. (Kanskje ikke RA2 siden det ikke er akkurat SÅ gammelt.) Endret 15. oktober 2006 av HolgerLudvigsen
Bear^ Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Prøv å høyreklikke på .exe-filen -> egenskaper -> kompabilitet -> og så kjører du den i win 95/win 98-modus. Du må kanskje gjøre dette for alle .exe-filene i installasjonsmappen og dens undermapper. Dette fungerer på gamle spill. (Kanskje ikke RA2 siden det ikke er akkurat SÅ gammelt.) 7072521[/snapback] Kan informere at kompatibliteten trenges bare å settes til W95/98 på setup.exe fila, i alle fall for samtlige spill av eldre sort jeg har prøvd å innstallere.
Dreambox Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Prøv å høyreklikke på .exe-filen -> egenskaper -> kompabilitet -> og så kjører du den i win 95/win 98-modus. Du må kanskje gjøre dette for alle .exe-filene i installasjonsmappen og dens undermapper. Dette fungerer på gamle spill. (Kanskje ikke RA2 siden det ikke er akkurat SÅ gammelt.) 7072521[/snapback] Kan informere at kompatibliteten trenges bare å settes til W95/98 på setup.exe fila, i alle fall for samtlige spill av eldre sort jeg har prøvd å innstallere. 7072864[/snapback] har prøvd alt dette, og det funker bare ikke. har også yuris revenge cdn, og den funker fint, men kan selvfølgelig ikek installeres uten red alert 2, men som sagt, den yuri cden får ikke feil mld men har nå prøvd 6 cder ang red alrt 2 og alle dem gir meg samme feil mld. finnes det noen der ute som vet hva dette er? vil spille red alert 2
mago Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 får du ikke hjelp her, får du prøve i utlandet
obraso Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Prøv å høyreklikke på .exe-filen -> egenskaper -> kompabilitet -> og så kjører du den i win 95/win 98-modus. Du må kanskje gjøre dette for alle .exe-filene i installasjonsmappen og dens undermapper. Dette fungerer på gamle spill. (Kanskje ikke RA2 siden det ikke er akkurat SÅ gammelt.) 7072521[/snapback] Ra2 skal funke på windows xp.. har no kjørt det flere ganger jeg Endret 21. oktober 2006 av obraso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå