DeadbeaT Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): lightningwolf har et godt poeng der. Kidsa på wow kan gjerne være 33 eller 12. Uansett så er det uaktuellt for meg å joine en hel norsk guild, synes litt av morroen er å være i et internasjonalt miljø og lære om nye ting. blandt annet har jeg fått en dritgod kompis i Tyrkia (og jeg som trodde jeg hadde anti-islamistiske holdninger) som ha rlært meg mye om hvordan de håndterer islam der nede, og en kompis i Nederland som jeg har besøkt og røykt hasj med ^^' for ikke å snakke om en lady fra England på 47 (like gammel som moren min) som er kjempe grei og som hele tiden minner meg på hvor sex denne norske aksenten er når vi taler på skype eller vent. alt i alt, så tror jeg at jeg hadde gått glipp av mye dersom jeg bare hadde spilt med trøndere, bodø-gærninger og oslograbbar. edit: sorry OT prat her -.- Endret 22. oktober 2006 av DeadbeaT
genetex Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Ok folkens, det er greit det... Vær så snill nå synest jeg hele denne tråden har blitt ødelagt av alt OT pratet.. Moderator, kan det vere mulig at du fjerner alle inlegg der folk ikke sier noe som har noe med guilden å gjøre? Eller inlegg der de ikke sier at de er med etc. FKs slike inlegg der minst 20 folk skal forklare sitt synspunkt på 14 år gamle folk. Takk.
Chrynarx Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg og 3 andre kamerater skal rerolle til BC:) Dette her virker som et fint opplegg egentlig siden det er alltid kos og ha norske i guildet:) Vi er alle 16år, mature med PvE erfaringer. Vi skal være horde, så om dere reroller horde så er det sikkert at vi blir med. Har ikke snakket med dem om dette enda, men det er ikke noe problem siden de sikkert blir med uansett. Så kom opp med server, om dere er horde/ alli så snakker jeg med dem i morgen så har du sikkert 4 spillere som vil være med deg i BC:)
flickflack Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Man kunne kanskje miste litt fokus i løpet av denne tråden... men et "Hardware-guild" til BC høres egentlig ganske kos ut. Spiller egentlig ingen rolle for meg hvilken server vi spiller på, men jeg har lyst å starte en horde char (har bare spilt "årntli" på alliance til nå). PvP er vel også å foretrekke men det er ikke så nøye. Men må kanskje finne et system der vi kan samle de som vil være med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå