Gå til innhold

Si opp Djuice Kontant - får man restbeløpet igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som overskriften sier. Ønsker å flytte et Djuice Kontant abonnement over til Tele2 - gir Telenor pengene som er igjen på kortet tilbake eller er det som hos Chess at de "forsvinner"?

7067298[/snapback]

 

 

isåfall må du ringe telenor før selve flyttingen skjer ellers mister du penga

7067423[/snapback]

 

Det stemmer ikke. Jeg har fått ut penger fra Telenor flere ganger. Tidsfrist for å få penger er senest 5 mnd. etter oppsigelse eller portering.

 

Fikk pengene rett på konto 1 uke etter at jeg snakket med kundeservice hos Telenor Mobil.

 

De trekker 50 kroner i administrasjonsgebyr.

Endret av joschram
Lenke til kommentar
Men man må altså be om å få pengene sine igjen? Utrolig egentlig.. hvis noen har betalt meg penger som jeg ikke har rett på hadde jeg betalt de tilbake uoppfordret - det burde Telenor kunne gjøre også.

7068029[/snapback]

 

Så hver gang en kunde går over til en annen operatør (et betydlig antall hver dag), som er et tap for telenor, skal de i tillegg til å miste en kunde ha egne ansatte som fanger opp dette, kontakter sin ex-kunde for å få kontoinformasjon fra denne personen og så overføre pengebeløpet.

Lenke til kommentar

Skjønner at det er mye jobb men det er da noen som tar seg av disse portereringene hver dag så det burde jo være en automatisk del av opplegget. Dersom man har abonnement og ikke kontantkort så vil vel forskuddsbetalt abonnementsavgift automatisk tilbakebetales og det er jo egentlig ingen forskjell.

 

Men nok avsporing egentlig - da vet jeg at man bør kontakte Telenor med en gang og be de føre pengene tilbake etter portering. Må vel ringe da for de svarer jo ikke på mail. De skriver at de skal svare innen 14 (!) dager men jeg har fortsatt ikke fått tilbakemelding på forrige henvendelsen min (om fasttelefon regning) som er flere uker siden... (Synes det er sløvt ja..)

Endret av SilviaB
Lenke til kommentar
Skjønner at det er mye jobb men det er da noen som tar seg av disse portereringene hver dag så det burde jo være en automatisk del av opplegget. Dersom man har abonnement og ikke kontantkort så vil vel forskuddsbetalt abonnementsavgift automatisk tilbakebetales og det er jo egentlig ingen forskjell.

 

Men nok avsporing egentlig - da vet jeg at man bør kontakte Telenor med en gang og be de føre pengene tilbake etter portering. Må vel ringe da for de svarer jo ikke på mail. De skriver at de skal svare innen 14 (!) dager men jeg har fortsatt ikke fått tilbakemelding på forrige henvendelsen min (om fasttelefon regning) som er flere uker siden... (Synes det er sløvt ja..)

7068284[/snapback]

 

Hvordan får man automatisk tilbakebetalt penger fra et kontantkort? hvordan er det ingen forskjell? Siden det ikke er noe faktura i utgangspunktet er det ikke noe måte man kan trekke det fra automatisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...