Gå til innhold

Sliter med Account laging

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

her så sliter jeg med account laging. JEg skal ha free trial. Men det bildet der jeg skal skrive inn de tegnene kommer ikke :cry: hjelp meg!! Kommer det sånn til dere?? :mad:

Endret av Flax
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
her så sliter jeg med account laging. JEg skal ha free trial. Men det bildet der jeg skal skrive inn de tegnene kommer ikke :cry:  hjelp meg!!  Kommer det sånn til dere?? :mad:

7066568[/snapback]

Forklar problemet på norsk.

Endret av Meldarion
Skrevet
her så sliter jeg med account laging. JEg skal ha free trial. Men det bildet der jeg skal skrive inn de tegnene kommer ikke :cry:  hjelp meg!!  Kommer det sånn til dere?? :mad:

7066568[/snapback]

Forklar problemet på norsk.

7066577[/snapback]

bildet^

Skrevet (endret)

7066568[/snapback]

Det der er da ikke en trial account side?

Er ikke det til closed beta?

Edit: glemm det, det er demoen ^^

Endret av anders-j
Skrevet

Har du en morsom brannmur? Skru den av i så fall, og all annen programvare som kan virke på lignende måte. I verste fall, bare gjør det på en annen PC, det er jo virkelig ikke verre.

Skrevet

ekke en liten tanke at de kansje har slått av guest pass accounter for en tid da?? og hvorfor ikke heller kjøpe spillet? koster 299 spenn ikke sant, og da får du 1?2? mnder gratis..

Skrevet
ekke en liten tanke at de kansje har slått av guest pass accounter for en tid da?? og hvorfor ikke heller kjøpe spillet? koster 299 spenn ikke sant, og da får du 1?2? mnder gratis..

7066840[/snapback]

Etter at du har betalt med enten gamecard eller kreditt kort, ja! ;)

Skrevet

Hvis det er det som må til for å stoppe spammen fra undermålerne som reklamerer for gull, så er det bare bra at de har stoppet gratis trial. Eventuelt at man bare for gratis trial som følger med spillet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...