Gå til innhold

<Guild søknad LIES!>

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ut som en fake application ja.

MEN, interserver guild applications er kommet på banen etter paid transfer, jeg ser en stadig strøm av offserver folk som dukker opp på serveren og joiner high-end guildsa asap.

Skrevet
Er nok en fake application ja, skjekk kombinationene hans, masse DPS greier blanda med fullt TIER 3 tank equipment :woot:

7066382[/snapback]

Bonescythe = rogue tier 3.

Skrevet
Er nok en fake application ja, skjekk kombinationene hans, masse DPS greier blanda med fullt TIER 3 tank equipment :woot:

7066382[/snapback]

Tank equipment?

Du vet rogue og warr deler samme ikon? :p

Skrevet (endret)

7066382[/snapback]

Tank equipment?

Du vet rogue og warr deler samme ikon? :p

7066420[/snapback]

Jeg er trøtt, trodde jeg hadde sett den i stad, men det var feil profile ... :)

Eller mulig det var noe ikon-surr og litt for rask til å skjekke profilen ...

Vet ikke hvor bra guilden din er, men en rogue med fullt boneschythe kan komme inn i Nihilihum, for de som veit at de recruiter nå ...

Endret av BadBeer
Skrevet

Siden det er snakk om Xavius, og jeg ser han er horde, tviler jeg på at de har downet mange bosser inne i Naxx.

Men on-topic:

Hva sa dere til denne fyren da? Var resten av applicationen ganske seriøs?

Skrevet

vi har standard opsett på applications så han svarte bare på spm som vi har :p men han sa han hetter Elvis og var 42år fra tyrkia :S wtf lissom

Skrevet (endret)
vi har standard opsett på applications så han svarte bare på spm som vi har :p men han sa han hetter Elvis og var 42år fra tyrkia :S wtf lissom

7066750[/snapback]

Hva om det er en stakkars solbrent kar i tyrkia, som er BLEIK neger, og ikke har noe liv da :p ? Men synes fortsatt han må få enchants på tingene sine :)

Endret av WoWftw
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

L2use allakhazam profil... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...