kongkongle Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Min DVD spiller klarer ikke å lese gothic 3 dvden. Er det flere som har dette problemet? Hvis så, hva gjorde dere for å fikse det? Det er ihvertfall ikke DVD-platen sin feil, siden den fungerer på min fars maskin, men desverre ikke på mine 2 maskiner. Spillern er også en 16x dvd spiller, mens spillet bare trenger 8x. Setter pris på hint om hva å gjøre
PantZman Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Prøv å bytt DVD-Rom og se om det fremdeles ikke virker på din maskin.
kongkongle Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Bruker laptop. Den andre maskinen min er stasjonær, men crap. Så har ikke muligheten til å skifte dvd rom
Rivfader Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har hørt om andre som har samme problem. Bruker du Vista?
kongkongle Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Nei, bruker vanlig XP service pack 2
araziel Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Med all copy-protection stuffet funker det vel ikke å bare dele dvd-romen til fadern din da? Kanskje verdt et forsøk.
kongkongle Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Prøvde den vrien også, ingen suksess. Så prøvde jeg å oppdaterte dvd-rom driverne mine, men den nekter forsatt å lese dvden.
Lokomotiv. Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har hatt lignende problem før, og da var årsaken at jeg hadde glemt å deaktivere de virtuelle diskene i Deamon Tools.
Co[]V[]bster Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Eventuellt bruke en ekstern DVD-Rom, om du har mulighet for å oppdrive en slik.
Biamor Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hadde også problemer med dette. Tok mega lang tid før den leste fra dvd-en. Jeg åpna cd-skuffen og fikk feil-melding om at den ikke fant cd, lukket skuffen og trykket fortsett så leste den med en gang. Kanskje det hjelper? Endret 14. oktober 2006 av Biamor
kongkongle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Takk for tips, ingenting virker. Tror jeg ganske enkelt må vente til det legges ut på nettet. Ganske kjipt, siden jeg har en lovlig kopi
Bingeling Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Takk for tips, ingenting virker. Tror jeg ganske enkelt må vente til det legges ut på nettet. Ganske kjipt, siden jeg har en lovlig kopi 7077482[/snapback] Jeg hadde samme problemet. Dvs, jeg klarte å krangle den til å installere, så var det slutt. Det endte med at jeg flashet ny firmware på DVD-spilleren min, og det fungerte som gull. Har en NEC ND-3500A, som jeg tror Komplett har solgt hauger av. Lenge leve copy protection
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå