Gå til innhold

Planer om ny spillmaskin


Anbefalte innlegg

Hei og hopp

 

Har planer om å bygge en ny maskin neste høst som skal overgå den jeg bygde ifjor. Jeg skal ha Nvidia og jeg skal ha Intel, om ikke saker og ting endrer seg innen den tid. Jeg skal også ha doble skjermkort, altså SLI, og helst vannkjøling.

 

Kommer til å bruke en grei slump penger på dette, så mitt spørsmål er da om jeg bør vente til Vista har kommet med Sp1 hvertfall før jeg fyrer løs ?

 

... også vil jeg helst slippe å havne midt mellom to releaser av hardware slik som sist. Får vel følge nøye med, men kjekt om andre vet noe om kommende/nestegenerasjonsreleaser f.eks... Når kommer firekjernerprosessor f.eks, og er det noe point i å kjøpe det ?

 

Greit med litt innspill. Tar tid å innhente informasjon å sette sammen et system når man er veldig nøye og kravstor, som jeg føler jeg er.

 

Den jeg har skal bli omdøpt til server forøvrig :thumbup:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer alltids noe nytt, om man skal vente på det nye, så blir det aldri pc. Nå er det DX10 som står for døren. Etter det så kommer det sikkert 4 kjerners intel. Så kommer amd med en framskutt k8l, så kommer intel med svar.... Altså, vurder behovet å kjøp deretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...