ugh! Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg mener... På singleplayeren til FIFA er det masse sånn karriere modus og sånn at du skal være trener og masse kult. ( Kjøpe spillere, komme seg opp i ligaer osv.. ) mens i PES er det bare en svett liten turnering:P MEN kan hende at det nye FIFA 07 ( som er ute på markedet ) ikke har en like bra singleplayer som før pga at de bare har 6 ligaer. 7141584[/snapback] Aha. Joa, kan skjønne den at manager modus i Fifa er litt bedre enn Master League i PES. Men man kan da kjøpe spillere, rykke opp, trene laget osv der også. Men den i Fifa er vel noe mer omfattende, også har de mye finere menyer, synes PES sine menyer er så stygge selv om det har minimal betydning for spillet selvfølgelig. Endret 24. oktober 2006 av wipy
Nastro Azzurro Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg synes menuene i pes er sweet. rask og god Har forøvrig ganske mye og si for min del. I og med at man bruker en god del tid og bla rundt i dem
Toa Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vet ikke hvilke versjoner av FIFA 07 og PES 6 dette er, men her er ihvertfall 2 videoer. PES 6: FIFA 07: http://www.youtube.com/watch?v=12k7Fo2JY1Y Er det bare meg, eller ser banene i FIFA ut til å være 200 meter lange og 100 meter brede? Ser jo komplett tåpelig ut. Pitte små spillere som løper dobbelt så fort de skal på baner som er urealistisk store. Er det rart man aldri får noe fotballfølelse av å spille FIFA? Blir jo helt feil!
tkterje Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Endelig.....PES6 kom ut i dag, var ganske tidlig i butikken og skaffet meg det. Men måtte vente hele dagen før jeg fikk muligheten til å teste..... Nå etter 3-4 timer sammen med gutte PES6 på projektor må jeg bare si at drømmene infridde....PES6 er konge bra. Mye likt PES5 men det meste er selvfølgelig forbedret, blir nok mange timer med PES6 fremover. Til de som vurderer hvilket av spillene de skal kjøpe er valget enkelt, Fifa07 er ikke i nærheten av PES6 når det kommer til spillbarhet, naturlig bevegelser og og balloppførsel. Duell spillet er vanvittig bra, det er her Fifa generelt har vært mye dårligere de siste årene. Løp å kjøp PES&
Budbringer Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 er det noen som har fått til fintingen på fifa 07 på 360? på data er det en haug med syke finter, mens på 360 finner jeg ingen
Epik Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 haha, er det fremdeles noen som ikke har fått med seg det? etter alle de trådene som har vært oppe om saken. DET ER INGEN FINTER PÅ FIFA 07 TIL 360. er bare noe dårlige driblegreier, ingen finter som du har på ps2 og pc og sånn
Budbringer Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) hvis noen spiller pes6 live, så legg meg til. jeg heter AlbariaAnders Endret 21. november 2006 av AlbariaSnalbaria
cecsy Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Begge spill har både fordeler og ulemper hvis man ser på spillenes totalhet, men det er jo tross alt selve spillingen som betyr mest (alt!?) og da vil jeg uten tvil anbefale PES 6.
Elnacho Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg vil anbefale PES 6, mye av grunnen til dette har ikke noe med spillet å gjøre i det hele tatt. Men fordi jeg overhodet ikke støtter EA's filosofi om att spill ikke er spill, men penger. Endret 23. november 2006 av Elnacho
Gorthaur Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg vil anbefale PES 6, mye av grunnen til dette har ikke noe med spillet å gjøre i det hele tatt.Men fordi jeg overhodet ikke støtter EA's filosofi om att spill ikke er spill, men penger. 7341942[/snapback] Jeg irriterer meg grønn over sånne argumenter! Greit nok, EA er neppe den snilleste gutten i klassen og spytter ut spill i hytt og gevær. Mulig de melker kua 10 år lengre enn anbefalt på best-før datoen, men DERSOM Fifa 07 faktisk hadde vært bedre enn PES6 så ville jeg likevel anbefalt dette til andre. Dere må gjerne argumentere i hytt og gevær mot mitt standpukt her, men jeg anbefaler aldri i verden et dårligere spill til noen andre på grunnlag av en "personlig vendetta" mot en utgiver. Heldigvis viser PES6 seg, til tross for dets svakheter og skuffende grafiske nivå, som det beste spillet av disse to.
climax Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Fifa 07 til xbox360, pc eller hva som helst kan ikke sammenlignes med PES6 en gang. Fifa 07 er ikke ett fotballspill, det er bare ett forsøk på et fotball spill.. Det det egentlig er, kan vanskelig forklares med ord, men det første jeg tenker på er DRITT.. PES6 derimot er et ekte fotball spill, med bra realisme, grafikk og egenlig bra i det meste. Ikke perfekt, men det er derfor det kommer ut en ny utgave hvert år og de blir bare bedre og bedre... Så alle fifa fans der ute! gjør det fornuftige og kast dritt i søpla å løp å kjøp et ekte fotball spill... Sånn.. der vant jeg den diskusjonen...
Gorthaur Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Det det egentlig er, kan vanskelig forklares med ord, men det første jeg tenker på er DRITT.. 7342555[/snapback] Var vel rundt her at diskusjonen ble pulverisert av dine argumenter. Finnes ingen tvil om at PES6 er best nå.
ugh! Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Eneste som er synd med PES6 er at de ikke har fiksa lydeffektene ennå. Synes lyden fra publikum er utrolig mye dårligere enn i fifa. Ikke at det har allverden å si, pes6 er fortsatt et mye bedre spill. Gratulerer med selvproklamert seier av diskusjonen forresten WOWerbest-dude!
Gorthaur Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Eneste som er synd med PES6 er at de ikke har fiksa lydeffektene ennå. Synes lyden fra publikum er utrolig mye dårligere enn i fifa. Ikke at det har allverden å si, pes6 er fortsatt et mye bedre spill. Gratulerer med selvproklamert seier av diskusjonen forresten WOWerbest-dude! 7345669[/snapback] Er så absolutt enig i det du skriver om lyden på spillet! Er svært lite trøkk hos publikum, og gir Z-5450'n min null utfordring what so ever. Det eneste man legger merke til er han jævelen som harker litt i venstre bakhøytaler hvert 5 minutt. Åh forresten: Er det flere enn meg som må sjekke den forbanna telefonen hver gang publikum buer, da dette høres ut som en mobil med vibrasjon? Fifa 07 skal i alle fall ha for lyden. Det hadde faktisk litt å si at sangene som synges på stadion faktisk er klubbsangene.
Bloody Mess Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) Selv går jeg etter hvert drit lei lydene i alle fotballspill, tar ikke så veldig lang tid før jeg spiller med kun musikk. Alt blir bare repetisjon til slutt likevel. Endret 24. november 2006 av BTK
arash23 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 jeg har begge spillene men er fonøyd e pes6 Selv...
cecsy Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Tenk om Konami og EA kunne samarbeidet om et perfekt fotballspill!? Begge spillene har sine gode sider, men også sine dårlige. Mitt inntrykk er at det på en måte er to motsetninger. Hadde man slått disse spillene sammen, med fokus på de gode sidene til hvert spill, hadde man ikke vært veldig langt unna det perfekte fotballspillet!
ugh! Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 (endret) PES6 med skikkelig lyd, og alle lisenser ville vært det optimale fotballspill for min del. Endret 24. november 2006 av wipy
arash23 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Tenk om Konami og EA kunne samarbeidet om et perfekt fotballspill!? Begge spillene har sine gode sider, men også sine dårlige. Mitt inntrykk er at det på en måte er to motsetninger. Hadde man slått disse spillene sammen, med fokus på de gode sidene til hvert spill, hadde man ikke vært veldig langt unna det perfekte fotballspillet! 7349967[/snapback] enig m dæ d hadde blitt e n supert spill åsså ... d eneste som e go m fifa er at de har JÆVLI bra online modus og æ har aldri hat problem me ea server men konami har dritt dålige servere...
Toa Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Tenk om Konami og EA kunne samarbeidet om et perfekt fotballspill!? Begge spillene har sine gode sider, men også sine dårlige. Mitt inntrykk er at det på en måte er to motsetninger. Hadde man slått disse spillene sammen, med fokus på de gode sidene til hvert spill, hadde man ikke vært veldig langt unna det perfekte fotballspillet! 7349967[/snapback] enig m dæ d hadde blitt e n supert spill åsså ... d eneste som e go m fifa er at de har JÆVLI bra online modus og æ har aldri hat problem me ea server men konami har dritt dålige servere... 7361927[/snapback] Kanskje på xbox 360, men på PS2 og PC er PES6 sin online modus veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå