Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Finn 1 feil her:


TheWizKid

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg ny bil.- Det er digg. :thumbup:

Det er installert en Becker bilstereo med cd-spiller-Det er digg. :thumbup:

Denne Becker-stereoen funker ikke som den skal- Det er IKKE digg. :thumbdown:

Kan med en gang si at jeg har liiten peiling på hi-fi generelt.

Det som jeg skulle hatt noen synspunkter på, er om denne spilleren mest sannynlig er defekt, eller om at den kan være mangelfullt tilkoplet.

 

Saken er at når jeg lytter til radio er alt grønt, vakker lyd gjengis fra alle høytalerne. Men, når jeg setter inn en cd funker kun venstre front-dørhøytaler.

Dette kan jeg ikke finne noen logikk i. Jeg har ikke tatt ut stereoen og sjekket ledningene.

Hadde vært nydelig om noen kommer med innspill på hva dette kan skyldes!

 

-Stian :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor avansert spilleren din er, dette høres rart ut.

 

På min CD-spiller som er ganske avansert, så er det nemlig forskjellige instillinger på lyd og hvor man skal ha lyd hen, mellom funksjonene.

 

Eks: Radio, alle høytalere og lite bass middel diskant, ingen sub.

CD, alle høytalere og mye bass, mye diskant, middels sub.

AUX, fremre høytalere middels bass, middels diskant, middels sub.

 

Du kan jo undersøke dette aller først, for det kan være frustrerende å skru, når det kun er justeringer sommå gjøres.

:hmm:

Lenke til kommentar
Tviler på at den Becker spilleren er så avansert... den koster vel ikke 1000 lappen engang... løp og kjøp ny du ;) og få noen som kan det, til å montere den for deg...

7070235[/snapback]

:) da vet du ikke hva Becker er for noe merke....de er av bedre kvalitet enn gjennosnittet nemlig...og dyre er de og...

 

men som det ble nevnt tidligere muligens feil justeringer, ellers har den en meget avansert elektronikk del der volumen og justeringer justeres elektronisk hver for seg og det er et par ic kretser som kan være defekte og forårsake slik feil, det er den delen som switch mellom cd og radio delen. La noen som kjenner spillren gå over instillingene først, ellers som sagt defekt spiller.

Endret av pndjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...