Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva menes med PTN card by mail?

7379356[/snapback]

Mail som i post, ikke e-mail ;)

7379365[/snapback]

Skjønner jo det da, men hva er PTN card?

7379376[/snapback]

"The PTN card is an ID card, it identifies a user account in the PTN system."

Altså du trenger bare kortet når du står i køen til (f.eks) TG, du slipper papirer ;)

Og du kan bruke PTN kortet år etter år

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Må man betale billettene med visa, eller er giro-opplegg et alternativ?

7380605[/snapback]

tror eneste måten er med kredittkort, men er ikke sikker var ikke jeg som kjøpte bilettene mine sist gang. Det var nemlig skrollan..

Skrevet
Må man betale billettene med visa, eller er giro-opplegg et alternativ?

7380605[/snapback]

tror eneste måten er med kredittkort, men er ikke sikker var ikke jeg som kjøpte bilettene mine sist gang. Det var nemlig skrollan..

7381120[/snapback]

det stemmer paccie, mener å huske at det bare er med kredittkort man kan betale :D

Skrevet

Hm, i kveld har eg teikna og planlagt spacesaveren eg har lyst å byggje! Eg trur det blir bra. :)

Men å teikne i Sketchup er ikkje lett! Får lære meg å bruke det før eg skal lage noko.

Skrevet
trenger du PTN card eller kan du komme med en utskrevet billett for å komme inn ?

7388167[/snapback]

I år kunne du begge deler, men du måtte også ha med ID kort om du tok med utskrevet billett.
Skrevet
trenger du PTN card eller kan du komme med en utskrevet billett for å komme inn ?

7388167[/snapback]

Det velger du selv ;)

Men jeg hadde med begge deler just in case i år.. :D

Skrevet

Noen som har noen geniale idder om hvordan få med seeg alt mulig dit (skal ta toget) evnt. vor langt d er fra togstasjon til vikingskipet:P`?

sliter rimelig bra med å finne en måte å pakke på :hmm:

Skrevet

Det er eit stykke frå stasjonen til skipet, men det skal gå ein buss som stoppar like ved skipet! Bybussen går frå stasjonen til Hydro Texaco som ligg rett ved sida av skipet. :)

Skrevet (endret)

Ein bag på kvar skulder. Pc'en i hendene med skjermen oppå. Med skjermflata ned. (Må ha LCD då). Karlsen91 som skriv i tråden er god på den.

Endret av Marius E
Skrevet

Hehe ;) det funker da... Lcd skjerm oppå pcen ja, med bag på ryggen...Men blir værre med 2 bagger :| Uansett...få noen til å stå å passe på tinga dine utenfor hvis du ikke får med alt inn :)

Skrevet

Eg trur du bør lage ein spacesaver som kan monterast i skipet om du skal reise med tog!

Det kan bli litt lite plass, og kva skal du gjere for å få den med deg frå stasjonen?

Skrevet

Hvordan er spillingen på TG a? Regner ikke med at 5000 sitter å spille samma spill på samme server..

Hva spiller dere mest og sånt, har dere lag osv?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...