Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan vell ikke koste over 800kr å reise herfra å til Hamar, en vei :hmm:

 

Reklamen til NSB sier jo at vi kan reise så langt vi vil for bare 199,-

7599772[/snapback]

Da må du bestille minipris-biletter. Det bør du gjøre tidlig

7599783[/snapback]

 

 

Men hvordan får jeg bestilt minipris-biletter? Er på www.nsb.no der får jeg bare bestilt sove, komfort og økonomi biletter.

Lenke til kommentar
Det kan vell ikke koste over 800kr å reise herfra å til Hamar, en vei :hmm:

 

Reklamen til NSB sier jo at vi kan reise så langt vi vil for bare 199,-

7599772[/snapback]

Da må du bestille minipris-biletter. Det bør du gjøre tidlig

7599783[/snapback]

 

 

Men hvordan får jeg bestilt minipris-biletter? Er på www.nsb.no der får jeg bare bestilt sove, komfort og økonomi biletter.

7602755[/snapback]

 

Det går ikkje ann å bestille togbilett før det er 90 dager til avreise.

 

Frå NSB.no

 

Q: Kjøpe i forkant: Hvor lang tid i forveien kan jeg kjøpe en NSB reise?

 

A:Togreiser med NSB tog blir lagt ut for salg 90 dager før dagens dato.

Dette gjelder både ordinære billetter og minipris.

Endret av Bobby1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvis du ikke får tak i billetter via shoppen da? Da spiller det jo ingen rolle om du har vært der inne 140 ganger...

7612453[/snapback]

Åja, sånn det fungerer ja. Trodde du bare kom inn i shoppen når det var ledige billetter. :ermm:

Lenke til kommentar

får håpe det ikke er like lite plass til hver som på NAIT lanet.. da hadde vi vel 80x80cm til hver. jeg fikk vel ca 50x80cm :hrm: (50 bredde og 80 "høyde") pga folk med en meter store musematter :nei: noen som vet størelse på plass eller? (på TG07 seff)

Endret av fredblic
Lenke til kommentar
får håpe det ikke er like lite plass til hver som på NAIT lanet.. da hadde vi vel 80x80cm til hver. jeg fikk vel ca 50x80cm  :hrm: (50 bredde og 80 "høyde") pga folk med en meter store musematter  :nei:  noen som vet størelse på plass eller? (på TG07 seff)

7619147[/snapback]

 

det står skrevet 40 ganger elns rundt om i tråden og på alle info sider om tg 07 men det er 80x60 cm og så høyt du kan innafor det...

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt billetter. Når jeg logga inn der i dag kom det et spørsmål om en "shop" hva er den shopen?

 

Jeg har lyst tilå sette en annen person som seater og jeg fikk beskjed her at man kunne gjøre det etter 1. januar. Hvordan setter jeg seater?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar

Hei!

sjekka e-posten min heilt tilfeldig og såg at eg hadde fått e-post frå paryticket.net. orderen min var klar til fullføre! Så brukte pappa visa kortet sitt og betalte 1340 kr. Så gjekk eg inn på accounten min og fant berre EIN billet. Eg hadde bestilt to bilettar. korleis skal eg få tak i den andre?

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt billetter. Når jeg logga inn der i dag kom det et spørsmål om en "shop" hva er den shopen?

 

Jeg har lyst tilå sette en annen person som seater og jeg fikk beskjed her at man kunne gjøre det etter 1. januar. Hvordan setter jeg seater?

7624394[/snapback]

 

Noen som kan hjelpe meg med disse to spørsmåla?

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt billetter. Når jeg logga inn der i dag kom det et spørsmål om en "shop" hva er den shopen?

 

Jeg har lyst tilå sette en annen person som seater og jeg fikk beskjed her at man kunne gjøre det etter 1. januar. Hvordan setter jeg seater?

7624394[/snapback]

 

Noen som kan hjelpe meg med disse to spørsmåla?

7627129[/snapback]

 

1. Det er den samme shoppen som du kjøpte billetter ifra

 

2.

How do I reserve a seat?

 

This feature is not availabe. The seat reservation will open after most of the tickets are sold out. (We dont have a date yet). You will be able to choose a seater via PTN that seats you and your group and makes sure you all get to sit together. There is no limit for how many people who can sit together as a group.

 

Regner med at du kan velge seater når man han begynne å velge plasser..

Du velger seater ved å gå inn på accounten din på Partyticket, også trykker du på billetten din og velger seater.

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Riktig det, du kan velge hvem som skal være din seater. Han eller hun velger plasser for hele "gruppa" som har valgt den personen som seater.

 

De som seater for flest får velge plasser først, også går det nedover.

dvs, er dere mange som vil sitte på en rekke, bør det være en som seater for alle, slik at seateren kommer langt frem i køen for valg av plasser

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...