Gå til innhold

Fifa 07... Hvorfor blir ingen skadet ?

YNWA96

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fifa 07 på PS2.Har enda ikke fått en skadet spiller,hva kommer det av?Har jo skader "på" under innstillinger.Har spilt snart 2 sesonger og enda ikke hatt en eneste skade,noe må jo være galt.

Endret av Nseries
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er galt er at du spiller Fifa og ikke Pro Evolution Soccer.

Neida, fra spøk til alvor. Prøv å takle noen skikkelig hardt, kansje det blir noen skader da? Kan du forandre på "strengheten" til dommeren?

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

ps 2 er jo en konsoll for barn så det er vel for å skåne barna? ;) neida, kan vel være at du er veldig heldig da som ikke får skader :) Men det er jo gøy å få skade på en spiller i ny og ne :)

Skrevet (endret)
prøv å sklitakle bakfra :thumbup:

på en spiller uten ballen :D

7057443[/snapback]

Har prøvd det meste uten at noen blir skadet så det må jo være noe som er galt?

Endret av Nseries
Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Takle en, som er i dårlig form, mange ganger da?

Skrevet

Jeg har ingen problem med å skade folk, bare ta en har takling i selve spilleren når han er på vei til å passere deg. Da blir de ofte skadet.

Skrevet
Jeg har ingen problem med å skade folk, bare ta en har takling i selve spilleren når han er på vei til å passere deg. Da blir de ofte skadet.

7061073[/snapback]

Ok,men spiller du på Ps2 og hva skjer når du takler?Får du se at spilleren blir skadet?Men kan du få skade på dine egne spillere,det er jo det som er det viktigste?Må jo ha litt skader å slite med slik at man må rokkere litt på laget i perioder.
Skrevet

Bare finn den mest sårbare stillingen...

Vet ikke om det er slik men du kan jo prøve å takle en fyr som skal til å motta en ball som står ustødig.

Husker eg rett da har eg fått en del skader på det på den måten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...