Gå til innhold

E60, fremdeles bra?


HPS

Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe meg en E60.. var jo veldig mye skryt av denne tidligere.. er den fremdeles bra? sammenligna denne med n73 på nokia.no

 

fant ikke så store forskjeller utenom skjermen.. der er jo e60 en del bedre.. e60 har jo ikke kamera, men det er ikke viktig for meg.. den har wlan og det høres jo kjekt ut :)

 

noen som har den og som er fornøyd/misfornøyd?

 

ser at den selges no for 300 med fri120..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vurderer å kjøpe meg en E60.. var jo veldig mye skryt av denne tidligere.. er den fremdeles bra? sammenligna denne med n73 på nokia.no

 

fant ikke så store forskjeller utenom skjermen.. der er jo e60 en del bedre.. e60 har jo ikke kamera, men det er ikke viktig for meg.. den har wlan og det høres jo kjekt ut :)

 

noen som har den og som er fornøyd/misfornøyd?

 

ser at den selges no for 300 med fri120..

7054600[/snapback]

 

Hva med E61? Kanskje ikke størrelsen du hadde tenkt deg, men.

Lenke til kommentar
Vurderte å kjøpe den eg og. Men eg er ikkje sikker no som eg har lest testen på amobil. Men eg får lese litt reviews andre stader først.

 

EDIT: HER er testen.

7055796[/snapback]

 

er ikke sikkert du syns det bare pga dem syns det ;)

mange ganger jeg har kjøpt en mobil som har fått terning kast 2-3 når jeg syns den funker helt perfekt med masse utstyr :)

Lenke til kommentar

commit.no har over 20 på lager jo! blir en sånn på meg gitt :)

 

amobil undervurderer denne kraftig etter min mening. De trekker ned på dårlig underholdningsverdi, men alt man trenger er et headset så er den utmerket på mp3, og spill kan man bare legge inn. (og ikke slappe java-spill, her snakker vi series 60)

 

edit: eller.. nei det er fri120 de har 20 av...:/

Endret av -kristoffer-
Lenke til kommentar

jepp er 20+ fri120 de har :(

 

men ganske billig synst eg..

 

hvis man kjøper en mobil til 299, får koden gratis et par dager etterpå og så sier man opp noen dager etter det.. betaler 1400? i bruddgebyr + frakt. så kommer telefonen på ca 1850... ulåst :-)

 

 

evt kan man kjøpe den med engang til ca 2100 hos commit.. men usikker på om den er låst..

 

er vel entry også på telefonene til 299..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...