Gå til innhold

Funker RH8.0 iso'ene på uninett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da jeg sliter. Sitter på en Win-box, så psyche-iso'ene ligger på NTFS. Får vel ikke kjørt md5sum på dem da.

Tenker jeg låner en annen brenner til slutt. Min excelente Actima 4x4x24 er ikke hva den en gang var (selv om den var dårlig da også) :smile:

 

Edit : Glemte at jeg hadde en webserver m RH 7.2. Selfølgelig var ikke md5summene korrekte.

 

[ Denne Melding var redigert av: rullerimfrost på 2002-11-06 00:16 ]

Lenke til kommentar

Du må iallefall sette md5sums til å bruke SHA1 hash funksjonen da.. Jeg vil tro at programmet som standar er satt opp til å bruke md5 hassing funksjon. skriv md5sums -h så får du sikkert opp hvilket valg du må ha med for å bruke sha1 funksjonen

 

for disse nøkklene er riv ruskende gale:)

 

Ptomania

Lenke til kommentar

har hatt noe av samme problemet selv.

 

har lasta ned RH 8.0 5-6 ganger, fra forskjellige steder, fra forskjellige maskiner, brent på forskjellige maskiner, men ALLTID under installasjonen er det en eller annen pakke som den ikke får lest. CD-romen klarer fint å leste, med BOM, så funker det ikke. CD'ene er testet, så jeg vet dem fungere..

 

hrmf... *laste ned RH 7.3*

Lenke til kommentar

Hadde problemer jeg å... cd1 og 2 stoppet på rundt 115-140MB og sa de var ferdig nedlastet.

Hentet de da ned fra sunsite.

 

Hadde lest den artikkelen på dinside om rh8.0 og der stod det at man bare trengte de 2 første cd'ene.

"Dum" som valgte jeg selvfølgelig kde desktop, og når det sto igjen 2-3MB av den siste pakka (kde-pakke)....*ALERT* sett inn cd nr. 3.

Der satt jeg da, mitt på natta, med windows på en annen partisjon, med cd 3 som iso (hadde lasta ned men ikke brent) jaja begynne på ny.

Blei litt seiner en beregna den natta å..hehe

Data tar tid

 

Hilsen @c-Cobr@

Lenke til kommentar

Hrmmff... Kanskje heller rense brenneren/cd-rom spilleren?

 

Men iallefall så er aldri alt håp ute. Det dere kan gjøre er å installere et helt grunnleggende system, så kan dere legge inn alle andre programmer etterpå.

 

Eller når dere holder på å installere legge merke til hvilken pakke den ikke får lest, så prøve å installere en gang til uten den pakken.

 

Pakken kan så lastes ned i etterkant å installeres da.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 14:48, skrev DMPoWer:

Funket bra med uninett. Rask linje også.


RH 8.0 er installert på en rekke maskin alt :smile:


_________________

Proud Super sharer of 4 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB)


 

LOL.. Ikke engang harddisk produsentene klarer å regne så feil...

 

i0`

 

[ Denne Melding var redigert av: i0` på 2002-11-15 15:06 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...