Gå til innhold

Hvor bestiller dere (forhåndsbestiller) TBC?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bestilte min BC Collectors Edition på www.platekompaniet.no.

7055275[/snapback]

Bestilte her selv. Betaler gjerne noen hundre ekstra for å være sikker på at alt går som det skal! :)

7076820[/snapback]

Jeg har også bestilt CE fra platekompaniet, men jeg føler meg langt fra sikker på at alt går som det skal. Jeg tviler på at platekompaniet har fått bekreftet hvor mange eksemplarer av CE de får inn og regner ikke med at de klarer å levere til alle som bestiller. Håper i den minste at de leverer ut i den rekkefølgen bestillingene har kommet inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle dere som sier at dere ikke gidder forhåndsbestille fordi posten er treg.

Kan dere ikke gjøre som meg og gå ned i butikken og si at du vil ha lagt av en kopi så stikker du ned dit å henter den på release dagen?

Håper at Blizzard denne ganger har en digital download-versjon. Ellers må jeg skaffe meg BC fra USA siden jeg spiller på US server.

7079357[/snapback]

Såvidt jeg vet så er klienten den samme for EU og US, bare realmlist som er forskjellig. Uansett så må du vel ha en US versjon for å få tak i keyen til å oppgradere accounten din.

Skrevet
Håper at Blizzard denne ganger har en digital download-versjon. Ellers må jeg skaffe meg BC fra USA siden jeg spiller på US server.

7079357[/snapback]

Såvidt jeg vet så er klienten den samme for EU og US, bare realmlist som er forskjellig. Uansett så må du vel ha en US versjon for å få tak i keyen til å oppgradere accounten din.

7079387[/snapback]

Ja, cdkeysene i BCene som vil bli solgt i Europa er låst til EU-serverene.

Er blitt bekreftet av en blå post på wow-US forumene.

Skrevet (endret)
Jeg har også bestilt CE fra platekompaniet, men jeg føler meg langt fra sikker på at alt går som det skal. Jeg tviler på at platekompaniet har fått bekreftet hvor mange eksemplarer av CE de får inn og regner ikke med at de klarer å levere til alle som bestiller. Håper i den minste at de leverer ut i den rekkefølgen bestillingene har kommet inn.

7079170[/snapback]

Sendte inn en mail for å høre.

Hei

Vi har lagt inn en bestilling på Collector's Ed. av denne vi skal være garantert å få. Forhåndsbestillingen vil avsluttes dersom vi går over det antallet. Du er for øvrig en av de første i køen uansett så du er sikret.

Mvh

David Smestad

Platekompaniet.no

Tror det går bra jeg. :)

Endret av eMPea
Skrevet

7079357[/snapback]

Hvorfor spiller du der?

Skrevet

7079357[/snapback]

Hvorfor spiller du der?

7126277[/snapback]

Venner og bekjente i en guild/vennekrets som jeg har spilt online sammen med i 12+ år nå.

Skrevet

Bestilte fra platekompaniet.no også, men det jeg er mest redd for er om lappen ligger i postkassen min på release. Om den ikke ligger der da, blir det en svipptur innom butikken for å kjøpe vanlig versjon.

Mister gosu pet da, men pytt-pytt. :p

Skrevet

Har også bestilt fra platekompaniet.no. Det jeg undres over er om dem har fått et visst antall av TBC CE og når den grensen er nådd kan man IKKE forhåndsbestille CE mer. Ellers kan jo "alle" forhåndsbestille det og senere få til svar: Vi er desverre tom for TBC CE edition. Hva skjer da? Man har jo liksom forhånsbetalt også (Visa). Bare håper at så lenge man har anledning å forhåndsbestille CE så får man det også eller at dem stopper muligheten for å forhåndsbestille når grensen for hvor mange spill dem har fått er nådd.

Hva tenker dere som har forhåndsbestilt TBC CE om det?

Mvh

KJ :)

Skrevet

Ifølge mailen eMPea fikk fra platekompaniet kommer de til å stanse muligheten for å forhåndsbestille CE når antall bestillinger kommer opp i det antallet eksemplarer de er lovet. I hvert fall tolker jeg det slik.

Skrevet
Ifølge mailen eMPea fikk fra platekompaniet kommer de til å stanse muligheten for å forhåndsbestille CE når antall bestillinger kommer opp i det antallet eksemplarer de er lovet. I hvert fall tolker jeg det slik.

7131233[/snapback]

NAIS NAIS. Da krysser jeg fingre for at jeg får den da... :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...