medisterpus Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Bestilte min BC Collectors Edition på www.platekompaniet.no. 7055275[/snapback] Bestilte her selv. Betaler gjerne noen hundre ekstra for å være sikker på at alt går som det skal! 7076820[/snapback] Jeg har også bestilt CE fra platekompaniet, men jeg føler meg langt fra sikker på at alt går som det skal. Jeg tviler på at platekompaniet har fått bekreftet hvor mange eksemplarer av CE de får inn og regner ikke med at de klarer å levere til alle som bestiller. Håper i den minste at de leverer ut i den rekkefølgen bestillingene har kommet inn.
ØysteinT Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Håper at Blizzard denne ganger har en digital download-versjon. Ellers må jeg skaffe meg BC fra USA siden jeg spiller på US server.
Vaktmestern Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Alle dere som sier at dere ikke gidder forhåndsbestille fordi posten er treg. Kan dere ikke gjøre som meg og gå ned i butikken og si at du vil ha lagt av en kopi så stikker du ned dit å henter den på release dagen? Håper at Blizzard denne ganger har en digital download-versjon. Ellers må jeg skaffe meg BC fra USA siden jeg spiller på US server. 7079357[/snapback] Såvidt jeg vet så er klienten den samme for EU og US, bare realmlist som er forskjellig. Uansett så må du vel ha en US versjon for å få tak i keyen til å oppgradere accounten din.
John Keats Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Lett! Da var TBC forhåndsbestillt fra gamezone.no Gadd ikke CE, skal bare ha spillet
ØysteinT Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Håper at Blizzard denne ganger har en digital download-versjon. Ellers må jeg skaffe meg BC fra USA siden jeg spiller på US server. 7079357[/snapback] Såvidt jeg vet så er klienten den samme for EU og US, bare realmlist som er forskjellig. Uansett så må du vel ha en US versjon for å få tak i keyen til å oppgradere accounten din. 7079387[/snapback] Ja, cdkeysene i BCene som vil bli solgt i Europa er låst til EU-serverene. Er blitt bekreftet av en blå post på wow-US forumene.
pretensiøselns Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg har også bestilt CE fra platekompaniet, men jeg føler meg langt fra sikker på at alt går som det skal. Jeg tviler på at platekompaniet har fått bekreftet hvor mange eksemplarer av CE de får inn og regner ikke med at de klarer å levere til alle som bestiller. Håper i den minste at de leverer ut i den rekkefølgen bestillingene har kommet inn. 7079170[/snapback] Sendte inn en mail for å høre. Hei Vi har lagt inn en bestilling på Collector's Ed. av denne vi skal være garantert å få. Forhåndsbestillingen vil avsluttes dersom vi går over det antallet. Du er for øvrig en av de første i køen uansett så du er sikret. Mvh David Smestad Platekompaniet.no Tror det går bra jeg. Endret 22. oktober 2006 av eMPea
Footy Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Håper at Blizzard denne ganger har en digital download-versjon. Ellers må jeg skaffe meg BC fra USA siden jeg spiller på US server. 7079357[/snapback] Hvorfor spiller du der?
ØysteinT Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Håper at Blizzard denne ganger har en digital download-versjon. Ellers må jeg skaffe meg BC fra USA siden jeg spiller på US server. 7079357[/snapback] Hvorfor spiller du der? 7126277[/snapback] Venner og bekjente i en guild/vennekrets som jeg har spilt online sammen med i 12+ år nå.
Jan Åge Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Bestilte fra platekompaniet.no også, men det jeg er mest redd for er om lappen ligger i postkassen min på release. Om den ikke ligger der da, blir det en svipptur innom butikken for å kjøpe vanlig versjon. Mister gosu pet da, men pytt-pytt.
Glasgrekar Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Har også bestilt fra platekompaniet.no. Det jeg undres over er om dem har fått et visst antall av TBC CE og når den grensen er nådd kan man IKKE forhåndsbestille CE mer. Ellers kan jo "alle" forhåndsbestille det og senere få til svar: Vi er desverre tom for TBC CE edition. Hva skjer da? Man har jo liksom forhånsbetalt også (Visa). Bare håper at så lenge man har anledning å forhåndsbestille CE så får man det også eller at dem stopper muligheten for å forhåndsbestille når grensen for hvor mange spill dem har fått er nådd. Hva tenker dere som har forhåndsbestilt TBC CE om det? Mvh KJ
medisterpus Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Ifølge mailen eMPea fikk fra platekompaniet kommer de til å stanse muligheten for å forhåndsbestille CE når antall bestillinger kommer opp i det antallet eksemplarer de er lovet. I hvert fall tolker jeg det slik.
Glasgrekar Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Ifølge mailen eMPea fikk fra platekompaniet kommer de til å stanse muligheten for å forhåndsbestille CE når antall bestillinger kommer opp i det antallet eksemplarer de er lovet. I hvert fall tolker jeg det slik. 7131233[/snapback] NAIS NAIS. Da krysser jeg fingre for at jeg får den da...
Fruktkake Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Bestilte min kopi på Playx.no, de var billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå