Gå til innhold

hvordan få penger til epic mount?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rock Elementals i badlands er en bra farme plass, dei er bere lvl 40 so du dreper dei fort og dei dropper Elemental earth som går for 1 til 3 G per stykk på AH avhengi av ka server du spiller på. Endgame guild som gjør Naxx trenger elemental earth til natur resisten pots i naxx og dei kjøper alt av elemental earth på AH. På min server får eg ofte selt x10 elemental earth for 10 G bere minutt etter eg har lagt det ut på AH.

Lenke til kommentar

har tenkt å droppe ut LW. burde jeg ta herbalism eller mining da? hva tjener jeg mest på?

 

har tenkt å bare ta penge professions. Og drite i å lage ting. Bare samle og selge. Hva burde jeg velge da?

Og hvor er det best å dra for å få disse skillene fortest mulig opp? f.eks. hvis jeg tar herbalism hvor burde jeg dra da? noe sted hvor jeg kan finne level range kart på det?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
har tenkt å droppe ut LW. burde jeg ta herbalism eller mining da? hva tjener jeg mest på?

 

har tenkt å bare ta penge professions. Og drite i å lage ting. Bare samle og selge. Hva burde jeg velge da?

Og hvor er det best å dra for å få disse skillene fortest mulig opp? f.eks. hvis jeg tar herbalism hvor burde jeg dra da? noe sted hvor jeg kan finne level range kart på det?

7054214[/snapback]

 

her er et råd ikke gjør det. kanskje det kommer flere ting og lage i nye exp'en: BC og da angrer du, du kan fort tjene penger med og skinne og skaffe grp til ubrs for eks: bare skaff en grp med max 1til skinner ^^ og skinn dragons all the way :=) sammtidig som du grinder rugged leather og selger de når det er farry :=)

Lenke til kommentar

har bestemt meg for at jeg vil det. LW er så kjedelig og det tar hundre år å få tak i scale fra div. drager. Så jeg vil bytte til et professions hvor jeg trenger penger. Har 230 skill i LW nå og har enda ikke solgt noe på ah, bare til vendor.

 

Hva burde jeg velge? herbalism eller minig?

Lenke til kommentar
Beste er jo,

 

"I just lost the power in the house, I gtg"

7053527[/snapback]

 

å syke den skal jeg begynne å bruke :D haha

 

Men ang valg mellom herb/mining; Jeg ville valgt herb om du er rogue (for fadeleaf til blind) ellers egentli det samme. Tror man tjener relativt likt på begge profs ved 300

Lenke til kommentar
har bestemt meg for at jeg vil det. LW er så kjedelig og det tar hundre år å få tak i scale fra div. drager. Så jeg vil bytte til et professions hvor jeg trenger penger. Har 230 skill i LW nå og har enda ikke solgt noe på ah, bare til vendor.

 

Hva burde jeg velge? herbalism eller minig?

7054358[/snapback]

 

da er enten du dum eller ikke flink i lw ^^ neida men seriøst du kan tjene fett på forskjellige ting på serveren din tipper jeg ;)

 

^^ for eks: skaff deg shadowhide og lag shadowhide glovs ^^

og mange andre ting du kan tjene penger på

 

LW er veldig bra synes jeg værtfall får du dreper mange mobs som du kan skinne og enkelt og skaffe seg penger + at du kan være heldig og få "loot / green / blue / epic" fra de du grinder får lw :)

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

da går jeg for herbalism.

 

Finnes det noe kart eller lignedne som vier hvor herbsa er og hvor jeg kans finne de forskjellige herbsene for den skillen jeg er på?

 

Eks: jeg er skill 10 og kan ta peacebloom. Finnes det da noen kart hvor jeg står en oversikt over f.eks. Dun Morogh hvor alle peaceblooms er? Og finnes det en ovesikt over hvilke ting jeg kan få når jeg er på den og den skillen? f.eks. Skill 10=peacebloom and silverleaf. ??

Lenke til kommentar

last ned en addon som jeg tror heter noe slikt som "gatherer". Jeg har selv respecca til herbalism og kastet skinning så langt bort jeg kunne for noen dager siden, og har tenkt å bruke denne addonen selv. Men jeg er særdeles lat på å laste ned addons som ikke har med dps-warrioren min å gjøre:)

 

Men du finenr den på curse-gaming.com

Lenke til kommentar

Den letteste måten, hvertfall minst krevbar spilletid, er vel å lage ting billig og selge det igjen. F.eks Devilsaur Settet kan du grinde de fleste mats til selv. Ellers så kan jeg virkelig anbefale å kjøpe opp materials til en lvl 60 BoE epic, f.eks Lava Belt som koster utrolig lite å lage. Kommer jo ann på hvilken server du spiller på da, jeg mener Lava Cores ligger på omtrendt 25-50 G på Grim Batol hvertfall ... OG når de ligger på 25 G kan du tjene omtrendt 100 G på hver gang du selger beltet.

Lenke til kommentar

Yes indeed.

 

Tidligere har jeg aldri hatt råd til mount da jeg dinget, uten at jeg helt forstod hvorfor. Så jeg begynte å legge ut alt skrapet jeg fant på diverse mobs osv. på AH i stedet, og hadde 120g da jeg dinget 40 i stad med hunteren. Så det lønner seg å fyre av det man har :)

Lenke til kommentar

Alle snakker om å grinde, men aksjonshuset er det stedet jeg har tjent mest penger. Jeg spiller nemlig dette spillet for å ha det gøy. Grinding er IKKE gøy. Derfor må man finne andre måter å tjene penger på. :D

 

Jeg fikk epic mount i går, så det var ganske effektivt. Jeg sjekket alltid hva andre solgte samme item for (markedsprisen), så la jeg meg litt under, med en fristende buyout pris. Jeg solgte items som jeg fikk som drops i instances, dessuten solgte metaller jeg fikk som miner en del. I tillegg er jeg tailor, og jeg har funnet ut hvilke av ting ene jeg lager som selger. Disse lager jeg så mange av og selger med god fortjeneste (jo mer ettertraktet og sjeldnere et item er, jo høyere pris kan du tillate deg.

 

Mining, skinning, herbalism gir også penger. Det samme gir alle professions som tailoring, blacksmith, alchemist og leatherworker (ja det også, f. eks. armor kits er ettertraktet og billig å lage).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...