Gå til innhold

Spørsmål angående Samsung SGH-E900


miXer

Anbefalte innlegg

Hei.

 

- Jeg har bestilt meg en ny telefon, Samsung SGH-E900. Er dette en grei telefon?

 

- Og før så var det sånn at du burde lade telefonen i minimum 16 timer før bruk. Gjelder dette ennå?

 

- Og hvis det fortsatt gjelder, gjør det noe om telefonen er slått på, eller bør den være slått av under førstegangs lading?

 

På forhånd takk! :thumbup:

Endret av miXer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

- Jeg har bestilt meg en ny telefon, Samsung SGH-E900. Er dette en grei telefon?

 

- Og før så var det sånn at du burde lade telefonen i minimum 16 timer før bruk. Gjelder dette ennå?

 

- Og hvis det fortsatt gjelder, gjør det noe om telefonen er slått på, eller bør den være slått av under førstegangs lading?

 

På forhånd takk!  :thumbup:

7047682[/snapback]

 

- Vet ikke...

 

- Nei, tviler på det... Det skal stå hvor lenge den må lade i bruksanvisningen. Du lader den til det står at den er full. Det tar vel ca 2-3 timer.

 

- Jeg vet ikke helt sikkert med det er kanskje best og skru den av... Tror ikke det spiller noen stor rolle ;)

 

Håper du fikk svar av noe av det du lurte på :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

- Jeg har bestilt meg en ny telefon, Samsung SGH-E900. Er dette en grei telefon?

 

- Og før så var det sånn at du burde lade telefonen i minimum 16 timer før bruk. Gjelder dette ennå?

 

- Og hvis det fortsatt gjelder, gjør det noe om telefonen er slått på, eller bør den være slått av under førstegangs lading?

 

På forhånd takk!  :thumbup:

7047682[/snapback]

 

Du lader telefonen til den er fulladet. Gjerne påslått.

 

De nye batteriene skal ikke lade lenger enn til de er fulladet. Da disse batteriene kutter strømtilførselen når de er fulle, så når det står at den er fulladet er det bare å ta den ut av laderen ;)

 

Grattis med ny tlf :)

 

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg er storfornøyd med min nye telefon :thumbup:

Men et par småting jeg gjerne skulle hatt svar på.

 

1. Når jeg sender en melding har jeg lyst til at den skal lagres i sendte meldinger automatisk. Nå må jeg velge lagre og send for at den skal lagre det i sendte meldinger. Teit.

 

2. Når jeg skal svare på en melding jeg har mottat, så begynner den hver gang automatisk uten ordbok. Dette er litt irriterende.

 

3. Er det noen mulighet for å få både vibrering og lyd tiøl å starte samtidig. Nå begynner vibrering først, deretter kommer lyden.

 

Jeg har lest i bruksanvisningen. Jeg har vært igjennom alle instillings-muligheter(tror jeg) for å sjekke, men jeg finner ikke noe måte å stille inn disse tingene.

Lenke til kommentar
2. Når jeg skal svare på en melding jeg har mottat, så begynner den hver gang automatisk uten ordbok. Dette er litt irriterende.

 

Dette går nok ikke ann å ordne.

 

3. Er det noen mulighet for å få både vibrering og lyd tiøl å starte samtidig. Nå begynner vibrering først, deretter kommer lyden.

 

Desverre... En av de tingene som gjør at jeg har holdt meg unna samsung.

Lenke til kommentar

okei.. Takk for svar sumsar. Det gjør meg forsåvidt ingenting, men kjekt å vite om det går.

 

Har en ting til som jeg lurer på:

 

Når nye sms'er tikker inn, så lagres de automatisk på sim-kortet. Det vil jeg jo ikke. Vil ha det på telefon-minnet. Noen som vet hvordan?

Endret av miXer
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Lurer på en ting til angående telefonen.

 

- Er det kommet ut firmware oppdatering?

 

- Kan man bytte firmware selv med den medfølgende USB kabelen, eller må man sende den inn?

 

- Hvis ny firmware er kommet, er det noen som vet hva som er nytt i denne? Hvis mulig ville jeg veldig gjerne hatt telefonen til å vibrere og gi fra seg lyd samtidig!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...