Gå til innhold

Samsung M71 serien er ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si det sånn at jeg har for noen dager siden sett R75, M71 og M91 demonstrert ved siden av hverandre.

En forskjell fra R75 opp til M71 og M91 er det, men forskjellen mellom M71 og M91 er ikke gedigen... litt bedre ble det som sagt, men selv med Blu-Ray-spiller ville ikke jeg gitt 20% mer for den hvertfall.

 

Vet ikke om dette er helt sant, eller dokumentert, men han jeg snakka med mente også at led-teknologien skulle ha enda bedre levetid enn lcd/plasma.

Lenke til kommentar

Jeg fikk denne for et par uker siden.

Når man ser film og tv er denne en drøm. Sinnsyk kvalitet. MEN!!

PGR3 gikk som en drøm! Testdrive Unlimited takler ikke tv'en, det hakker og lagger av og til. Ikke noe flyt :cry: Samme med Saints Row.

Skulle også prøve Pro Evolution Soccer 5 fra pc-en, dette var også JÆVLIG uansett oppløsning. Denne såkalte Gaming Mode gjør at det blir mere brightness og hadde ikke noe innvirkning på selve flyten spør du meg.

 

360'en er koblet til komponent inngangen og kjører 1080i.

PC'en er koblet til VGA inngangen.

 

Dette er 40" det er snakk om.

 

Flere som har denne tven?? Og evt har noen forslag til å få dette til å bli BRA? Eller suger den rett og slett til spilling? Det jeg har hørt av selgere er; til spill GO LCD! og dette skal jo være en BRA LCD.. :no:

 

Får Pro Evolution Soccer 6 til 360'n i morgen, kommer med tilbakemelding.

 

På forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Erfarte når vi så på film. Måtte vi slå av 100Hz'en, ellers oppdaterte bildet seg for fort. Ved bruk av 100Hz til spilling, funket det helt utmerket.

 

Prøvd å skiftet til 720p? Vil tro spillene rendrere bedre i den oppløsningen..

7195577[/snapback]

 

 

Prøvd 720p også ja.

 

Hvilke spill har du prøvd som funker FLYTENDE?

 

Dette var rart. Det er omvendt til oss. Er standard innstillingene 100Hz ON? *har ikke sjekket det*

Lenke til kommentar

med 720p, spillmodus på, og slå av 100Hz fungerte det OK, det var spillbart men ikke perfekt.

De spillene du nevnte krever vel ikke så rask LCD, men dere hadde problemer med Fifa? Fotballspill og bilspill er vel krevende kanskje, men tør ikke tenke på hva de billigere Samsung lcd tvene presterer.

Skal også prøve DVI til HDMI via pc. Nå kjører den VGA til VGA, tror neppe det blir noe bedre men.

 

Solgte min gamle 42" Philips plasma uten HD og den tok jo alle spill glatt!

 

Hva har jeg gjort? :cry:

Lenke til kommentar
Det funket helt perfekt å spille Fifa 07, men cutscenene lagget som faen. Tror EA ikke har optimalisert rendreringen.

 

Vil tro den tok alt glatt, da den ikke er HD. Og ikke tro det er noe feil med TVen din. Sikkert xboxen på en eller annet måte..

7197905[/snapback]

 

Fikk PES6 idag, det gikk helt smooth :love:

 

Da er det bare pc-en igjen, får håpe ting blir bedre med ny kabel (Monster DVI til HDMI)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...