Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

XP avslutter ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det fungert før?

 

Husker ikke nøyaktig i farten og gidder ikke restarte maskinen min. Du finner noen valg angående ACPI i BIOS setup. Vil tro noe i tilknytning til det er deaktivert. Eller kanskje hovedkortet ditt er gammelt som heia?

 

(Trykk delete, f2, f3 eller hva du får beskjed om når du starter maskinen din for å komme inn i setup.)

Lenke til kommentar

Gamle bioser støtter ikke alltid "software-shutdown" eller hva man skal kalle det. Fant det ut et sted jeg jobbet tidligere hvor vi hadde seks like maskiner, men en kom opp med den gode gamle w95-skjerme. Sjekket hk-nr. og bios-versjon og fant ut eneste mulige forklaringen var gammel bios. Nå kan du bestemme hva som skal skje i bios, om du vil ha dette eller om maskina skal stoppe.

Lenke til kommentar
Har det fungert før?

 

Husker ikke nøyaktig i farten og gidder ikke restarte maskinen min. Du finner noen valg angående ACPI i BIOS setup. Vil tro noe i tilknytning til det er deaktivert. Eller kanskje hovedkortet ditt er gammelt som heia?

 

(Trykk delete, f2, f3 eller hva du får beskjed om når du starter maskinen din for å komme inn i setup.)

7051254[/snapback]

 

 

HK er helt nytt, dog ikke noe toppkort nei.

 

http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=752&kind=1

 

har oppdatert ALT som har med HK å gjøre, bios, drivere til alle kort. Har prøvd en del forslag fra bl.a

 

http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/1137978002

 

Det fungerte ikke for meg, men det kan kanskje hjelpe noen andre.

Lenke til kommentar
Har samma prob. på en gammel maskin,, må skru den av bak på strømforsyningen. hvis noen har et svar så kom med det.

7051086[/snapback]

 

har det samme problemet, eller hadde... fikk ikke noe svar så ga pc`en til pappa

7051291[/snapback]

 

min pc var helt ny, dvs nytt hw og software (8mnd siden eller noe)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...