Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips: Jeg synes det blir rotete med nesten to like tråder som dette.

 

Synes at Saddlefall skal få beholde sin og heller oppdatere den som han har gjort en glimrende jobb hittil med. Unødvendig etter min mening.

 

Skriver det samme her.

8485358[/snapback]

Det er vel bedre at du rapporterer det enn å skrive det her?

 

Nå har jeg ikke kikket grundig gjennom begge, men om det er som du sier at de er rimelig like, har det jo ingen hensikt å ha begge...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da var 2 første episodene av Jericho sett. Det er en serie jeg hvertfall skal ha med meg resten av.

8585336[/snapback]

Ja, det er en virkelig bra serie som bare blir bedre etterhvert. Må si meg veldig fornøyd med utviklingen i de. Bare så dumt at siste episode i sesong 1 gikk på onsdag...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg så piloten til Primeval i går, og har andre episode tilgjengelig. Må få si at den var underholdende, men at den helt sikkert er ment for barn :) Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg hadde bare den konstante følelsen av at den serien ikke er ment for et voksent publikum, som Jurassic Park er. Men som sagt, den var nå underholdende også på en måte så jeg ser nok et par episoder til før jeg eventuelt kasserer den. Samtidig minte det/dere meg på at jeg må se videre på Jericho. Har bare sett til ep 4 eller 5, og det er noen måneder siden nå.

Lenke til kommentar
Har sett til episode 3 av Primeval nå, og jeg må innrømme det har tatt seg opp litt i forhold til første episode. Anbefales for alle som alikevel ikke har noe bedre å finne på og som har en liten dinosaurjeger i magen fra de var barn.

8713861[/snapback]

 

Jeg anbefaler den ikke. Makan til dårlig skuespill er det lenge siden jeg har sett.

 

Hovewer, Torchwood, som er litt i samme genren, virker meget interesant. Har sett de 2 første episodene nå, og ble imponert.

Ser at sesong 1 er ferdig, og status er "On hiatus" på tvrage.com, håper ikke det betyr cancelation...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bør vel egentlig nevnes at siden jeg jobber nå for tiden, er det veldig lite tid til å se på alle seriene, derfor lite vedlikehold i tråden i det siste kan man si. Regner med jeg kommer tilbake til høsten med neste sesong, får se om jeg får tid.

 

Kan jo nevte et par nye serier som har startet i det siste:

 

Heartland

Handler om et tidligere gift par som jobber på 'organ donation' avdelingen på et sykehus, på hver sin side. Ene er lege og andre prøver å få folk til å donere. Virker som en grei serie.

 

Burn Notice

Ikke fått sett denne enda, handler om en spion som har blitt "sparket" og må finne ut av hvorfor, men det er jo ikke alltid så lett..

 

Og ellers, må jeg nesten nevne en fantastisk serie som heter The Closer

Konge crime/drama om Deputy Police Chief Brenda Leigh Johnson som sparker usansynlig mye rompe i interrogation-rommet. Verdt en titt! Sesong 3 startet nettop.

 

Som alltid, les mer på tvrage :)

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Bør vel egentlig nevnes at siden jeg jobber nå for tiden, er det veldig lite tid til å se på alle seriene, derfor lite vedlikehold i tråden i det siste kan man si. Regner med jeg kommer tilbake til høsten med neste sesong, får se om jeg får tid.

8988218[/snapback]

 

Vi har allerede tråd ang. neste sesong her.

Lenke til kommentar
Bør vel egentlig nevnes at siden jeg jobber nå for tiden, er det veldig lite tid til å se på alle seriene, derfor lite vedlikehold i tråden i det siste kan man si. Regner med jeg kommer tilbake til høsten med neste sesong, får se om jeg får tid.

8988218[/snapback]

 

Vi har allerede tråd ang. neste sesong her.

8989204[/snapback]

Vet det, men jeg tenkte og skrive litt om de osv, som denne tråden. Vi kan jo kanskje kjøre et samarbeidsprosjekt eller noe i den duren? Du finner serier og jeg "anmelder" :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...