Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor starter du tråder hvis du ikke har satt deg inn i reglene? Og hvorfor blar du ikke gjennom de syv sidene før du starter en tråd? Har tråden vært oppe tidligere, er det en grunn til at den ligger langt bak i arkivet. Det er fordi temaet er ferdigdiskutert. Jeg klikker helt fordi du er en av tusen andre brukere som gjør de akkurat samme feilene.
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Hvorfor starter du tråder hvis du ikke har satt deg inn i reglene? Og hvorfor blar du ikke gjennom de syv sidene før du starter en tråd? Har tråden vært oppe tidligere, er det en grunn til at den ligger langt bak i arkivet. Det er fordi temaet er ferdigdiskutert. Jeg klikker helt fordi du er en av tusen andre brukere som gjør de akkurat samme feilene. 7041060[/snapback] OT igjen da trenger du valium eller noe sånt
OscarWoHA Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes dette var en fin tråd. WoW var livet mitt før sommeren, men nå er det bare litt underholdning i hverdagen. Er selvfølgelig sammen med venner. Dessuten studerer jeg og det betyr at jeg er med i "studentlivet", dvs man tar seg en tur ut i helgene. Ellers lager jeg litt mat og roter rundt på min 1 måned gamle MacBook Pro.
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes dette var en fin tråd. WoW var livet mitt før sommeren, men nå er det bare litt underholdning i hverdagen. Er selvfølgelig sammen med venner. Dessuten studerer jeg og det betyr at jeg er med i "studentlivet", dvs man tar seg en tur ut i helgene. Ellers lager jeg litt mat og roter rundt på min 1 måned gamle MacBook Pro. 7041102[/snapback] takker bra noen her som ikke flipper helt uten grun :=) ja wow tok mye tid før men bedre nå
chokke Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 synes dette må være den beste tråden laget siden 2004. Du må være den første som kommer opp med det her. Good job! Og en annen ting, hvorfor skal alder alltid ha så jævla myue å si? "høhø, jeg er tøff. Hvor gammel er du?". og prøv å generaliser på det du, kanskje du da skjønner hvorfor så mange tror at wow-spillere er outsiderne av samfunnet hvis alle har samme holdning som deg!
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 (endret) synes dette må være den beste tråden laget siden 2004. Du må være den første som kommer opp med det her. Good job!Og en annen ting, hvorfor skal alder alltid ha så jævla myue å si? "høhø, jeg er tøff. Hvor gammel er du?". og prøv å generaliser på det du, kanskje du da skjønner hvorfor så mange tror at wow-spillere er outsiderne av samfunnet hvis alle har samme holdning som deg! 7041154[/snapback] vel grunnet til at jeg spurte om alder var fordi jeg lurte på om det var en eldre man som var sur på grunn av regel brytere eller en som var ung og bare sjenerelt sur men men driter egentlig i og gammel han er han oppførte seg som en unge og har aldri sagt det er den beste tråden men har heller aldri sagt at folk trenger og snakke dritt i den men men men vis det er ingen som har nytte av denne kan jeg jo spør om de kan fjerne den Endret 10. oktober 2006 av DaXoN
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Komma finnes det? 7041220[/snapback] Nå man sier eid? vel grunnet til at jeg spurte om alder var fordi jeg lurte på om det var en eldre man som var sur på grunn av regel brytere eller en som var ung og bare sjenerelt sur men men driter egentlig i og gammel han er han oppførte seg som en unge og har aldri sagt det er den beste tråden men har heller aldri sagt at folk trenger og snakke dritt i den men men men vis det er ingen som har nytte av denne kan jeg jo spør om de kan fjerne den
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 (endret) hva mener du med eid? Endret 10. oktober 2006 av DaXoN
henrik_s Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Nå man sier eid? Nei, det var da ment ironisk at jeg ikke hadde et komma der. Det er nå man sier eid. Endret 10. oktober 2006 av henrik_s
chokke Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 synes dette må være den beste tråden laget siden 2004. Du må være den første som kommer opp med det her. Good job!Og en annen ting, hvorfor skal alder alltid ha så jævla myue å si? "høhø, jeg er tøff. Hvor gammel er du?". og prøv å generaliser på det du, kanskje du da skjønner hvorfor så mange tror at wow-spillere er outsiderne av samfunnet hvis alle har samme holdning som deg! 7041154[/snapback] vel grunnet til at jeg spurte om alder var fordi jeg lurte på om det var en eldre man som var sur på grunn av regel brytere eller en som var ung og bare sjenerelt sur men men driter egentlig i og gammel han er han oppførte seg som en unge og har aldri sagt det er den beste tråden men har heller aldri sagt at folk trenger og snakke dritt i den men men men vis det er ingen som har nytte av denne kan jeg jo spør om de kan fjerne den 7041186[/snapback] sikker på at loeve er en eldre mann som er kjempe sur på grunn av regel brytere. Ord deling er regel brudd nummer en.
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 synes dette må være den beste tråden laget siden 2004. Du må være den første som kommer opp med det her. Good job!Og en annen ting, hvorfor skal alder alltid ha så jævla myue å si? "høhø, jeg er tøff. Hvor gammel er du?". og prøv å generaliser på det du, kanskje du da skjønner hvorfor så mange tror at wow-spillere er outsiderne av samfunnet hvis alle har samme holdning som deg! 7041154[/snapback] vel grunnet til at jeg spurte om alder var fordi jeg lurte på om det var en eldre man som var sur på grunn av regel brytere eller en som var ung og bare sjenerelt sur men men driter egentlig i og gammel han er han oppførte seg som en unge og har aldri sagt det er den beste tråden men har heller aldri sagt at folk trenger og snakke dritt i den men men men vis det er ingen som har nytte av denne kan jeg jo spør om de kan fjerne den 7041186[/snapback] sikker på at loeve er en eldre mann som er kjempe sur på grunn av regel brytere. Ord deling er regel brudd nummer en. 7041399[/snapback] har du ikke noe bra og si ikke si noe
Jarmo Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Noen her som kan si til meg hva denne tråden handler om ?
OscarWoHA Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Noen her som kan si til meg hva denne tråden handler om ? 7041428[/snapback] Opprinnelig: Hva folk driver med utenom WoW.
Jarmo Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ok! Vi har haugevis slike "get a life" tråder her i huset fra før. Setter kroken på døra, jeg....
Anbefalte innlegg