Gå til innhold

Flimmer på Nokia 7210


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-04 18:06, skrev LosEndos:

Jeg har hatt nokia 7210 i en ukes tid nå..Det jeg har lagt merke til er at det er flimmer(mer som bølger) på bakgrunnsbildene. Skal det være slik?..Noen som har 7210 som evt har sett dette også?..Flimmeret begrenser seg til bakgrunnsbildene, jeg har ikke sett det på menysystemet.


 

Jeg har Nokia 7210, ikke merket noe til det?

Det er ikke når det er dårlig batteri på telefonen?

Da vet jeg at telefoner kan flimre litt.

Du kan tenke deg hvorfor! :smile:

Lenke til kommentar

Angående flimring på 7210:

 

Ble nyskjerrig da jeg leste hva som dere skriver, så jeg tok med meg min Nokia 7210 inn på et helt mørkt rom. Jeg kunne ikke se noe flimring med det bakgrunnsbildet jeg vanligvis har på (Sunset.jpg). Men da jeg kikket på noen av de andre bakgrunnsbildene kunne jeg se flimring. Spesielt med bildet Whisper.jpg kommer flimringen klart frem på høyre side av skjermen. Bevegelsene går fra høyre mot venstre. Også på Cafe.jpg kommer flimringen klart fram på deler av bildet (mellom dampen fra kaffekoppene, på de lyse "bladene"...

 

Så da har jeg også oppdaget det, ja...Men jeg syns mobilen er topp for det.

Lenke til kommentar

Til Sjur Arne:

 

Beskrivelsene du gir stemmer bra med mine observasjoner. "Whisper.jpg" er det bildet flimmeret kommer klart best fram på.

 

Men det er også en annen ting som har skjedd på min mobil(dette har hendt tre ganger på litt over en uke) siden jeg kjøpte den. Lysstyrken på skjermen ble plutselig mye svakere, uten at jeg hadde stilt på den, samt at flimmeret ble enda mer fremtredende..Og da kom flimmeret også fram på menysystemet. Da jeg slo av og på telefonen ble det normalt igjen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-09 01:24, skrev LosEndos:


Men det er også en annen ting som har skjedd på min mobil(dette har hendt tre ganger på litt over en uke) siden jeg kjøpte den. Lysstyrken på skjermen ble plutselig mye svakere, uten at jeg hadde stilt på den


 

Dette har også kjedd med meg et par ganger.

Merkelig! Garantert en software feil!

Jeg bare lot det være, så kom den tilbake etter litt,

så faktisk at den ble sterkere da det kjedde. :smile:

 

En annen "bug" jeg vet på telefonen, som ikke er på

min er at hvis du slår øverst på den ovale design saken på baksiden kan den slå seg av.

Gjør den det, få byttet den med en gang. Da har du

en ustabil telefon. :/ Mitt tips ivertfall. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem når det gjelder flimringen. En løsning på problemet hvor telefonen slår seg av når den får et "slag" på baksiden, kan være å ta en brettet papirbit å legge mellom bakdekselet og batteriet. Men det er helt klart at en ny telefon ikke skal være sånn, prøv å bytt. En annen ting jeg har lagt merke til er at hele skjermen (selve LCD'n) er litt skjev, det tok litt tid før jeg så det, men nå er det fryktelig irriterende. Er det mulig å levere telefonen inn hos en forhandler som er med i Club Nokia service nettet, selv om telefonen er kjøpt online? Er dette mulig, eller har jeg misforstått det som står på Club Nokia sidene?

 

[ Denne Melding var redigert av: magnusf på 2002-11-09 23:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-09 23:44, skrev magnusf:

Er det mulig å levere telefonen inn hos en forhandler som er med i Club Nokia service nettet, selv om telefonen er kjøpt online? Er dette mulig, eller har jeg misforstått det som står på Club Nokia sidene?


 

Du må registrere telefonen din på club nokia,

også kan du levere telefonen din på service.

Husk å ta kopi av siden med club nokia nummeret.

(til du får kortet i posten).

Da skal telefonen bli rep. på steder, eller innen

3t. :smile:

Går det ikke å rep. skal de levere deg en tilsvarende

enhet, til din er ferdig rep. og flytte alle data mellom dem. :wink:

 

We love club nokia. :razz:

 

Men mange av verkstedene nekter for dette, bare

å ta dem da. Eventuelt ringe club nokia og høre med

dem...så kan de ta dem :smile:

 

Var slik før, om det har vært noe forandringer

aner jeg desverre ikke. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...