Gå til innhold

Hva er fps?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
First person shooter som i et spill, eller frames per second, altså hvor mange bilder som vises i sekundet i et spill, film osv.

7033839[/snapback]

Ok

Skrevet
Fps er bilder per sec når du kjører 3d grafikk. Du kan bruker Fraps du finner her for og se når du spiller.

7033853[/snapback]

Jeg kjørte 3d mark 05 og der var det veeeeldig stor variasjon i fps, fra 30 - 500.

Hva betyr det?

Mitt system:

Intel pentium 3,2 Ghz

Gainward geforce 7900 512mb

1 gb 533mhz ram

Asus P5LD2

Skrevet
Hei!

Hva er fps?

Takk for svar!

7033829[/snapback]

det er bilde per sekund.. men øyet oppfatter ikke mere en 30elno så det er ikke stor mye å si hvor den ligger mellom der :)

Skrevet
Hei!

Hva er fps?

Takk for svar!

7033829[/snapback]

det er bilde per sekund.. men øyet oppfatter ikke mere en 30elno så det er ikke stor mye å si hvor den ligger mellom der :)

7033926[/snapback]

For å ha sagt det, så oppfatter øyet mer enn 30 frames per sekund. 30 fps-greia er en "urban legend".

Skrevet

Jepp, jeg ser definitivt forskjell når oblivion kjører 30fps og 50 fps på min maskin! :) 90 fps kan jeg i grunn bare drømme om med den grafikken jeg kjører på. Ligger stort sett på 40-50 fps.

Skrevet
fps betyr: Fools pityed per second.

Mr T innehar rekorden med 350. Det er svært mange. Jeg klarer bare tre i edru tilstand, og sju i fylla.

7042936[/snapback]

Tss... Chuck Norris spiser Mr T til frokost, rett før han bestemmer hvor mye klokka er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...