Gå til innhold

HW-Lan 06: Gjenglemte ting på HW

starm1st

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Døøøøøøøøøøø! :p Det var yndlingsskjerfet mitt, og jeg savner det :(

7207700[/snapback]

Sorry, tror neppe du vil ha det tilbake nå. :ph34r:
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

hah betale 1500spenn for et skjerf :)

Skrevet

Ja, faktisk, og 1500 var det verdt, den tiden det varte, men uansett, dette er en gjenglemte ting tråd, ikke en debateringstråd for hvor mye man betaler for et skjerf...

Skrevet
Skal lage nytt skjerf til deg Alexanderhagen. Vi hadde en pall med dasspapir igjen.  :love:

7235429[/snapback]

Den tid, den sorg. Først skal du gi meg og 499 andre HW-LAN t-skjorta. :wee:
Skrevet

Jeg har da ikke annsvaret for å dele ut de :p Du kunne hjulpet til å rydde på slutten, og kanskje Helene kunne gitt deg et skyss på kinnet...

Skrevet
Jeg har da ikke annsvaret for å dele ut de :p Du kunne hjulpet til å rydde på slutten, og kanskje Helene kunne gitt deg et skyss på kinnet...

7238868[/snapback]

du paya 1500 for et skjerf og klarte å miste det på hwlan, og jeg så det ikke en gang, vet ikke hva som er sykest :p

Skrevet

7238868[/snapback]

du paya 1500 for et skjerf og klarte å miste det på hwlan, og jeg så det ikke en gang, vet ikke hva som er sykest :p

7247450[/snapback]

Jeg hadde det på meg når jeg kom, la det i baggen, vet ikke hva som skjedde etter det...

Skrevet
man er jo litt skeiv når man bruker så mye cash på et skjerf da..

7267948[/snapback]

Fordi man har foreldre med mye penger som lar en kjøpe det?

Skrevet
man er jo litt skeiv når man bruker så mye cash på et skjerf da..

7267948[/snapback]

Fordi man har foreldre med mye penger som lar en kjøpe det?

7268531[/snapback]

Lol :p Stoppe diskusjonen der eller? :p
Skrevet

Det er ikke jeg som holder den gående, det er folk som kommer med dumme komentarer. Ja, da stopper vi diskusjonen om mitt tapte skjerf...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...