Orgalp Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 No er det laga ein film basert på Gothic 1. Det som er litt artig med denne filmen er at den er laga i sjølve spelet. (Fraps.) Filmen er på heile 2 timar, og eg likte den veldig godt. Historia er litt dårleg fortalt, men for oss som har spelt gjennom Gothic 1, er det ikkje noko problem å følge med. Obs: filmen er på tysk, men om du har spelt spelet, så forstår du handlinga likevel. Eg hadde i alle fall ingen problem med tysken. Du finn link til filmen på www.gothic3.com (Mud er også med... )
Hr. Jenssen Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Nice. Jeg så en trailer for denne filmen en gang, men trodde ikke det kom noe mer. Skal definitivt sjekke den ut. Håper de kommer med en tekstet versjon også, eventuelt at noen lager tekster i tillegg. EDIT: Så langt er filmen knallbra, og jeg forstår faktisk en del, til tross for at mine tysk-ferdigheter er ganske basic. Kan ha noe med at jeg har spilt spillet før en gang (begynner å bli lenge siden), men det har sikkert mye å gjøre med at vi nordmenn snakker germansk, og at mange ord derfor er veldig like. Uansett, jeg håper virkelig noen lager undertekster til denne filmen, eventuelt også dubber den. Det burde ikke være så vanskelig. Stemmene syncer jo ikke helt uansett. Synes bildekvaliteten kunne vært bedre, da filmen tross alt tar 1.5GB. Uansett, denne filmen er kjempekos. Utrolig bra laget. Kjente jeg fikk frysninger i det "kamera" tiltet oppover murene til slottet inne i dalen, og G3-musikken hørtes. Endret 9. oktober 2006 av Hr. Jenssen
Dragon Hunter Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (Mud er også med... ) 7030211[/snapback] Mud husker jeg! Mer plagsom fyr skal man lete lenge etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå