Gå til innhold

Betatester til program [LAN-arrangement]

nomore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Litt feil kategori kanskje, men eg har laget et lite program som er rettet mot LAN-arrangementer spesielt.

Eg har vært med å arrangere en del LAN-parties, og har også deltatt på en del. Og i det siste året har eg blitt med i styret på et lokalt LAN-arrangement. I den annledning lager eg og bygger opp flere systemer som skal brukes på alle våres arrangementer, og som også står til disposisjon for andre interreserte.

I første omgang har eg laget et program til kiosken. Det som har irritert meg i årevis er enten rot i kiosken(e)(varer, penger, priser) og mangel på mulighet for å kunne bestille pizza(for eks) fra sitteplassen din, og få beskjed når den er klar. I tillegg har eg også sett behov for å kunne føre regnskap, kasseoppgjør, ha funksjon for gavekort(compopremier fra kiosken?), salgsstatestikk koblet mot deltakere og ikke minst forhåndskjøpt kassakreditt(av foreldre?). Alt dette ligger i databaser, og kan endres og oppdateres fra andre system/programmer som har tilgang til databasen.

Og derfor er eg på jakt etter betatestere som også ser behovet, og kan tenke seg å være med på å teste, oppdage feil, og foreslå forbedringer i det eg har laget så langt. En fordel er at programmet blir testet på et arrangement over lengre tid, slik at feil blir oppdaget og at forbedringer kan ses i sammenheng med lenger tidsbruk.

Programmet krever pr i dag .NET Framework 2, og en MySQL database(gjerne lokal).

Dersom noen er interresert så send meg gjerne en PM, eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...