cypherbase Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Tenkte jeg skulle legge inn BF2 Special Forces igjen, men jeg husket at forige gang jeg la det inn var det noe med patchen 1.2 elns trur jeg at jeg hadde da, så jeg måtte gjøre en hel masse før jeg fikk spilt spillet(men den lista finner jeg så klart ikke nå). Dette problemet trudde jeg var løst i patch 1.4, men det viste det seg å ikke være. Nå fikk jeg Patching failed under installsjonen i starten, men den fortsatte å legge inn resten av filene, og så skulle jeg starte spillet så klart, for å håpe at det funket, men neida. Da fikk jeg denne error beskjeden: mods/bf2/shaders/lightning.fx not found! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling uppon your local rendering programmer/GP. (really!) Kjekt å få slike error beskjeder. Så, det jeg lurer på om det er noen som har vært borti noe liknende med patch 1.4 og som da har fått til å installere SF. Hva må jeg gjøre for å få spillet til å virke med denne patchen her da? Mvh Cypherbase aka. Berserk|LordSvae
cypherbase Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 glem det, fikk det til jeg. For de som ikke får det til, så er det bare å intallere BF2, så installere patch 1.3, deretter installere BF:SP, men drit i den meldingen om at Patching failed, pga den fortsatte bare å installere hos meg, så la jeg inn increment patch 1.3-1.4 og det funker da hos meg:P hehe. lykke til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå