Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Brokobling på Boss gt780 amplifier


Knast

Anbefalte innlegg

Jeg har akuratt kjøpt meg en bilstereopakke av merket Boss.

Ampen som fulgte med der, en BOSS GT780, har 4 utganger.

 

Jeg lurte på om jeg kan brokoble bare 2 av utgangene på denne og la de siste 2 være single, så jeg kan koble venstre fronthøytaller til port 1, høre front til port 2, og la subwooferen ligge over både port 3 og 4.

 

Har lagt merke til at denne ampen har noe som heter "protection circuit", som skal slå inn blant annet når det er en kortslutning eller feilkobling. Noen som vet at denne vil hindre katastrofe om jeg skulle prøve overnevnte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det fulgte vel med en manual til forsterkeren? Der bør det stå hvordan du skal brokoble den til 3 kanaler, hvis det er mulig. (Noe jeg absolutt skulle tro det er).

7026005[/snapback]

lathorv som skriver:

det er nevnt ekspempel på å brokoble så jeg har 4 single eller 2 brokoblede.. mitt eksempel er ikke nevnt..

Lenke til kommentar
Jeg har akuratt kjøpt meg en bilstereopakke av merket Boss.

Ampen som fulgte med der, en BOSS GT780, har 4 utganger.

 

Jeg lurte på om jeg kan brokoble bare 2 av utgangene på denne og la de siste 2 være single, så jeg kan koble venstre fronthøytaller til port 1, høre front til port 2, og la subwooferen ligge over både port 3 og 4.

 

Har lagt merke til at denne ampen har noe som heter "protection circuit", som skal slå inn blant annet når det er en kortslutning eller feilkobling. Noen som vet at denne vil hindre katastrofe om jeg skulle prøve overnevnte?

7025964[/snapback]

 

ingen problemer å gjøre dette. den slår inn protection vist det er noe galt eller du spiller for høyt, eller forsterkeren er varm etter en god stund spilling på høyt volum.mn d går helt fint å montere den i kasse mot seteryggen eller i seteryggen. det er ikke farlig mn den kan slå seg ut vist det blir for varmt mn det er normalt. håper ikke dette var til forvirring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...