olear Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Tenke jeg skulle sjekke hva Beryl/AIGLX var god for, men støttet på noen problemer. For det første er Beryl sinnsykt treigt, etter hva jeg har fått med meg skulle Beryl/AIGLX gå glatt på Intel (gikk glatt med Kororaa da jeg prøvde det for en stund siden, var compiz som ble brukt regner jeg med), men slik ser det ikke ut. Får også syke artifacts, teksten er speilvendt og alt er opp ned. Dekoren er også korrupt. Er det noen som har erfaring med Beryl eller noen av problemene mine? Beryl-core r555 beryl-dbus r555 beryl-manager r555 beryl-plugins r555 beryl-settings r555 emerald r555 emerald-themes r555 libwnck 2.16.1 X.org 7.1 Mesa 6.5 xf86-video-i810 1.7.0 (prøvde også med 1.6.x som følger med X.org 7.1) XFCE 4.4rc1 Skjermkortet er i855GM 64MB DRI/Composite/AIGLX er såklart aktivert i xorg.conf. Sjekket også forumet til Beryl, men det var ikke til så mye hjelp.
LessThanJake Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 AIGLX med Beryl kjører helt fint på min bærbare med intelkort. Det eneste jeg savner antialiasering. Morsomt skjermskudd! Har en ide til løsning xrandr -o 2 og så flytt panelet ditt opp til toppen igjen:)
olear Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Ble bare enda verre (invert mouse) Endret 8. oktober 2006 av olear
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå