Gå til innhold

Trenger codechjelp fort!

Sjakal3n

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal se Prison Break på tven min nå, har koblet til dataen til lcdtven.

Kjører fra DivXplayer. Problemet er at jeg har lyd på tven, men har ikke bilde på tven, men jeg har bilde på dataen!

Hva er problemet, hva slags codec skal jeg laste ned da?

Endret av Sjakal3n
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal se Prison Break på tven min nå, har koblet til dataen til lcdtven.

Kjører fra DivXplayer. Problemet er at jeg har lyd på tven, men har ikke bilde på tven, men jeg har bilde på dataen!

Hva er problemet, hva slags codec skal jeg laste ned da?

7023115[/snapback]

Du trenger nok en acc eller ac3 codec, eller hva det nå heter.

Finn ut hvilken kodec lyden er "spilt inn i", og last ned kodec.

Dårlig emnetittel, rapportert.

Skrevet

Du skal vel bare velge skjerm i egenskaper for skjerm på PCèn. Dette altså om du vil at din pc skal brukes som spiller!

Altså om du skal bruke pcèn som avspiller og filmen fungerer fint der så trenger du altså ikke noen annen codec enn den som allerede er på pcèn.

Ditt problem da er å få flyttet bildet fra pcèn til LCD tvèn...

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Går på avansert i egenskaper på pcen.

Kan velge mellom hva jeg skal vise den på. Da er ikke TV et alternativ, men jeg har jo bilde på tven! Men på dataen står det at den ikke er tilkoblet, men det er den.

Hva er gale då?

Skrevet

Bruk vlc player om du vil, men problemet ditt er at du må sette tvn som primery display og ha videovinduet på tvn. (har du kobla til med dvi eller vga så boot pcn med bare tvn så skal du få bilde som det skal være der uten noe mer stress)

Er kopibeskyttelsesgreie =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...