Zpac Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en slik pc for 8500, er fra før en dell 9300 kjøpt i statene for 1/2 år siden. Men er dette en pc som er værdt 8500 og som fungerer til cs source spilling uten problemer? Minne, harddisk, bluetooth og skjermkort er oppgradert 1.86 pentium m proc nvidia geforce 7800gtx 256mb skjermkort 2gb DDR2 533 muskin ram 17" 1440x900 widescreen skjerm 7200rpm hitachi 60gb intern disk, 5400rpm 80gb ekstern dvd brenner norsk og engelsk tastatur integrert intell 2200bg trådløst kort integrert vanlig ethernet bluetooth dvi utgang dvd/cd brenner 9-celle og 6-celle batteripakker norsk og engelsk tastatur
Zpac Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 men prosessoren er vel gammel? er det ikke duo prosessor man burde ha i dag? har evt lyst å oppgradere prosessor...kan noen finne link til en bra og "billig" prosessor? Er denne vista klar tror dere?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 la deg ikke lure av den lave klokke hastigheten, disse pentium m prosessorene har langt bedre ytelse enn foreksempel en pentium 4 med samme klokk. Du kan muligens oppgradere prosessoren til en 2,23 ghz (husker ikke nøyaktig men det var rundt dette) Men personlig synes jeg det er liten vits, du har allerede en cpu som er veldig god Hvis det er source som er hovedmålet med maskinen så er maskinen veldig god til det.
Zpac Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 så denne prosessoren er bra altså? Men er hele oppsette vista klart?
SiRious Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 ja, den maskinen der er et kupp til den prisen, dagens maskiner til 8500 kr er no piss, og jeg vil anbefale deg å kjøpe den. hvis ikke gjør jeg det ;p
Zpac Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 hehe, jeg har så godt som kjøpt den. Må bare få solgt min stasjonære pc...kansje du kjøper den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå