the_masked_cow Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 jeg prøver å bygge vegg men det skjer ingenting, det samme skjer med allt som har med bygging å gjøre. hva er det som feiler? takk på forhand
Utsyn1 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Mener det funket dårlig å bygge i enkelte piratversjoner. Derfor kjøp spillet hvis du ikke allerede har gjort det. Har du derimot kjøpt har jeg ikke peiling. Se om du finner noe hos eagames under support.
the_masked_cow Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Mener det funket dårlig å bygge i enkelte piratversjoner. Derfor kjøp spillet hvis du ikke allerede har gjort det. Har du derimot kjøpt har jeg ikke peiling. Se om du finner noe hos eagames under support. 7021638[/snapback] jeg har spillet jeg kan ikke bygge noe
-sparks- Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Mener det funket dårlig å bygge i enkelte piratversjoner. Derfor kjøp spillet hvis du ikke allerede har gjort det. Har du derimot kjøpt har jeg ikke peiling. Se om du finner noe hos eagames under support. 7021638[/snapback] jeg har spillet jeg kan ikke bygge noe 7021705[/snapback] Det tviler jeg på. De første crackene til sims 2 fungerte slik at man ikke kunne bygge. Senere ble de laget cracker som beholdt alle egenskapene i spillet, inkludert bygging.
Utsyn1 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Dette har vært oppe før: sjekk : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+sims+++bygging Endret 7. oktober 2006 av Utsyn1
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 .. og i likhet med den andre tråden, blir denne også stengt. Kjøp spillet.
Anbefalte innlegg