Solidsturla Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Reduserer sjangsen du blir critta og hvor mye du blir critta for. 7070826[/snapback] så det er ikke noe crit på feks warrior settet?
different Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Feilpost ... (slett denne) Endret 15. oktober 2006 av different
TheMaister Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har spilt på PvP-server siden release, takk for at du spør. Holde en warrior på avstand i 40 sekunder? Vel, jeg trenger ikke å holde deg på avstand i 40 sekunder. Du har 50% hp før du har gnagd deg gjennom skjoldet, og da har du antageligvis enten fått en blackout eller to på kjeften, eller så får du en fear sendt i tygga. Når du først er på avstand uten rage er du død. Mind flay gjør at du ikke kommer innpå, SW:P, mind blast og VE gjør at om du kommer innpå, så spiller det ingen rolle. Og det at du ikke en gang vet navnet på hamstring sier vel litt om din erfaring som warrior, Darkey. 7037605[/snapback] Mja, nå er jo du level 60 da.. Mulig mye pvp forandrer seg i løpet av mid-40 til 60. Men normalt er skjoldet borte 3sec etter charge (hit + ms = ~1400dmg). Og å få en fear på tygga, er wow.. Berserker Rage (evt. Death Wish om i Battle Stance) En paladin som pvper i full tier3 hadde vært dødskult, håper jeg får lov til det en gang. Hadde vært toppen av imba support. 7037609[/snapback] hehe, Warrior i 49-49 BG er imo det beste Det forandrer seg ganske mye på 60. En warrior MÅ critte mye, og ha bra gear for å kunne ha en grei sjangse mot alle classes. Rogues og Hunters mener jeg vi har et lite overtak over og mages som gjør noen feil og enda der må vi critte en god del for å kunne ta dem, men alle andre slår oss lett hvis de skjønner noe som helst. Og nei, du kan ikke Charge og MSe en priest. Det er dårlig taktikk imo. For det første vil priesten lett feare deg før du kommer i zerg stance (Death Wish hjelper, men du må være Fury spec og ha 10 rage). Du vil også ha veldig dårlig rage, siden du brente opp 30 rage på MS.
dnthalhuk Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Reduserer sjangsen du blir critta og hvor mye du blir critta for. 7070826[/snapback] så det er ikke noe crit på feks warrior settet? 7075153[/snapback] Jo? Samtlige deler har "Increase critical strike rating by XX", som antageligvis er det samme som "X% Increased critical strike" idag. Blizzard endrer critt systemet i BC ser det ut til. Endret 15. oktober 2006 av Ant1
Loeve Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 10 critical rating tilsvarer 1%, så vidt jeg vet.
ahpadt Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 10 critical rating tilsvarer 1%, så vidt jeg vet. 7078884[/snapback] Hvor stor utnyttelse går også på hvilken level du er. Du får mer ut av det på level 70 ellerno i den duren. Det er veldig mye theorycrafts på dette allerede - ligger rundt på masse forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå