Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Golf GTI II 1985 Mod

8V

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg pusset litt til og fått satt på deksler, omlakert luftfilter boksen og små ting =) og helt ny vannpumpe =) hva syntes dere?

post-105129-1165770749_thumb.jpg

post-105129-1165770778_thumb.jpg

post-105129-1165770856_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Takk! hvis den på bilde er din så er den veeeldig fin også! :) har du mye peil på golf eller?? :)

Skrevet
Takk Takk! hvis den på bilde er din så er den veeeldig fin også! :) har du mye peil på golf eller?? :)

7479464[/snapback]

Hehe, er ikke min på bildet desverre. Har muligens tenkt å skaffe meg en golf til neste år. ;)

Skrevet

Okey ;) men det blir bra vettu! ja til neste år for jeg lappen da! :) hehe gleder meg!! til og få GTI'n på veien!! :) har kjøpt siste simring i dag.. setter i til onsdag, og da skal jeg få motoren komplett igjen og smelle den oppi bilen igjen ;) så er den klar bare jeg har nye felger og 90 fanger bak ;):)

Skrevet
Okey ;) men det blir bra vettu! ja til neste år for jeg lappen da! :) hehe gleder meg!! til og få GTI'n på veien!! :) har kjøpt siste simring i dag.. setter i til onsdag, og da skal jeg få motoren komplett igjen og smelle den oppi bilen igjen ;) så er den klar bare jeg har nye felger og 90 fanger bak ;):)

7479510[/snapback]

Blir fett med den bilen der på veiene ja. :dremel:

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå er jeg kommet en del lenger, alt er ferdig pusset og montert på blokka. motoren er komplett :) og satt i bilen igjen :)

post-105129-1167858440_thumb.jpg

post-105129-1167858473_thumb.jpg

Skrevet

nå har jeg da fått satt inn motoren, med god hjelp av min far! :) her er hele motoren ferdig monter og klar til prøve start :) og den starta på første forsøk ganske lett!! :) perfekt tenning :) spørs åssen den er på veien da.. gjennstår og se hehe =) hva syntes dere??

post-105129-1167858634_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Flink bisk :) Rødfargen på motordelene likte jeg ikke, men det er din bil. Stå på videre :thumbup:

Edit : hva er planene framover?

Endret av trra
Skrevet

takk takk :) planer videre er vel andre felger, nye hjulbue lister rundt hele for de har mista fargen, omlakkering ;) er vel ikke så veldig mye annet.. jo og 1 90 fanger bak og jernet til 90 fangeren forann.. har kun fangeren.. er på jakt etter det for en billig penge :) noen som har?

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det noen som har det jernet bak 90 fangeren liggenes folkens?? =) skraphandleren hadde ikke, og jeg vil ikke jalla mekke fangeren :) så si i fra noen hvis det er noen som har et liggende da :) takk ;) Hilsen 8v

• 1 måned senere...
Skrevet

hadde vært fint om noen kunne sagt i fra? :p en 90 bakfanger ikke så dyr.. :) Hilsen 8v ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Fin GTI! Pent med rødt deksel på motor!

Behold det originale enderøret som skrår ut mot venstre, det er pent! Eller få laget et som ligner...

Felger, skal du kjøre dassrullfelger eller noe helt annet?

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Takk Takk :) noen som vet om det går an og få tak i KN Filter ( green filter ) til Golf 4 GTI Turbo? :) og evt HVOR jeg får skaffet det? :)

Endret av 8V

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...