Matsius Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Jeg har aldri satt sammen en data før, og har egentlig ikke veldig stor peilig . Men jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg med å sette sammen en data som jeg kan bruke til ting som billedprogrammer, noen enkle spill, som Warcraft III, og til enkelte officeprosjekter. Trenger også stor lagringsplass til musikk, bilder og filmer:) Håper på hjelp! Takker på forhånd :!:
cravenn Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hvor mye (penger) har du tenkt til å bruke på den? Edit: Og én ting til, skal du bygge selv eller få butikken til å bygge den før de sender den? Endret 7. oktober 2006 av Craves
Matsius Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Hvor mye (penger) har du tenkt til å bruke på den? Edit: Og én ting til, skal du bygge selv eller få butikken til å bygge den før de sender den? 7020439[/snapback] hm, tenkte å bruke 6000-7000 kr, uten skjerm. Og har tenkt å sette den sammen selv :!:
cravenn Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Trenger du mus, musematte, tastatur, høyttalere og headset? Eller bare selve kabinettet med innhold? Kabinett, hovedkort, skjermkort, prosessor, RAM, strømforsyning, harddisk og DVD-brenner i så fall
Matsius Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Trenger du mus, musematte, tastatur, høyttalere og headset?Eller bare selve kabinettet med innhold? Kabinett, hovedkort, skjermkort, prosessor, RAM, strømforsyning, harddisk og DVD-brenner i så fall 7020530[/snapback] Skal vi se. hm, Hovedkort, prosessor, (kjøler?), minne, kabinett, kanskje vifter?, harddisk, CD/DVD rom, skjermkort?, og strømforsyning, og tastatur! Har en ganske grei mus fra før av. er så og si ute etter selve innholdet i kabinettet Endret 7. oktober 2006 av Matsius
cravenn Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Den er grei. Dette oppsettet ble uten tastatur, men det råder jeg deg til å kjøpe utenom. Bare ta en tur innom Spaceworld eller lignende butikker, så får du nok prøvd forskjellige tastatur. Matsius sin handlevogn og Asus Radeon X1600PRO, som de ikke har i Prisguiden. Det blir tilsammen 6990,-, som er rett under 7000 Endret 7. oktober 2006 av Craves
Matsius Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Den er grei.Dette oppsettet ble uten tastatur, men det råder jeg deg til å kjøpe utenom. Bare ta en tur innom Spaceworld eller lignende butikker, så får du nok prøvd forskjellige tastatur. Matsius sin handlevogn og Asus Radeon X1600PRO, som de ikke har i Prisguiden. Det blir tilsammen 6990,-, som er rett under 7000 7020605[/snapback] Tusen takk for hjelpen!
cravenn Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Bare hyggelig, ta kontakt om det er noe mer du lurer på Edit: Oops, ble visst en liten feil når jeg la sammen. Det blir tilsammen 7090,-, men det er vel overkommelig? Endret 7. oktober 2006 av Craves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå