rscharff Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei Er det andre som krasjer til skrivebord når de spiller? Jeg gjør, rett etter mappet ar lastet og jeg skal velge karakter. Noen råd??
covenent Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 det samme skjer med meg, krasjer til skrivebordet også kommer det en send feilrapport beskjed. Men jeg klarer vanligvis å spille litt først (de fleste gangene jeg krasjer til skrivebordet trykker jeg på venstre muse knapp akkurat når det skjer ) Burde flytte denne til BF forume.
Petrus89 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 det samme skjer med meg, krasjer til skrivebordet også kommer det en send feilrapport beskjed. Men jeg klarer vanligvis å spille litt først (de fleste gangene jeg krasjer til skrivebordet trykker jeg på venstre muse knapp akkurat når det skjer ) Burde flytte denne til BF forume. 7020661[/snapback] Har lest at man må oppdatere directX.
covenent Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Har nå instalert nyeste directx(9c) men det krasjer likevel
Armageddon Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Samme problem her.. Rekker å spille noen minutter før jeg bolir sendt til skrivebordet uten feilmelding eller noe.. Skjer også i noen andre spill til meg da. Tror det er minnet mitt som har føkka seg..
Scullyy Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 samme her =D =( >< Jeg har klart nå 2 ganger av 10 å spille uten problemer. Men som regel klikker det... Når det er så mange med dette problemet må da noen ha et svar eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå