Kula82 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Har AMD Athlon 64 X2 4200+ på Asus M2N32-SLI Deluxe.. Får ikke BF2 til å fungeree på online spilling. Singelplayer går fint, men etter at jeg har spilt i 2-3 min online får jeg bare "There is a problem with your connection." Og ja, jeg har angitt affiniteten til èn kjerne! Og pingen er lav også.. Kjører BF v1.4(såklart) Spill som CS Source fungerer helt fint, og trenger ikke å angi affinitet. Noen som har noen idèer om hva det kan være? Endret 7. oktober 2006 av Kula82
MaX [NOR] Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Har AMD Athlon 64 X2 4200+ på Asus M2N32-SLI Deluxe.. Får ikke BF2 til å fungeree på online spilling. Singelplayer går fint, men etter at jeg har spilt i 2-3 min online får jeg bare "There is a problem with your connection." Og ja, jeg har angitt affiniteten til èn kjerne! Og pingen er lav også.. Kjører BF v1.4(såklart) Spill som CS Source fungerer helt fint, og trenger ikke å angi affinitet. Noen som har noen idèer om hva det kan være? 7018755[/snapback] Har samme kort som deg og X2 4600+. Kjører helt greit på 2 prossesorer hos meg. Generelt så detter BF2 ut av og til for alle, men ikke etter 2-3 minutter. Er problemet på alle servere eller bare noen få ? Kjører du noen andre programmer i bakgrunnen. Hva gjør anti-virus programmet og brannmuren ? Er du koblet opp tråløst eller på kabel ?
Kula82 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg har prøvd å daktivere firewall og antivirus helt (Norton) men det hjelper ikke. Kjører ingen spesielle programmer i bakgrunnen, bare programmet som følger med trådløse til ASUS hovedkortet. Spiller for det meste på tv2.no serverne. Jeg kjører trådløst.. "Låner" av naboen Fattig student serru Men CS funker jo helt fint da. Endret 7. oktober 2006 av Kula82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå