heanriik Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) jeg får ikke den grafikken jeg vil ha på spillet counter - strike jeg får bare medium på high quality , kan det skyldes skjermkortet? jeg vil ha highest på high qualtiy inne i options ... Endret 8. oktober 2006 av Dotten
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 jeg får ikke den grafikken jeg vil ha på spillet counter - strike jeg får bare medium på high quality , kan det skyldes skjermkortet? jeg vil ha highest på high qualtiy inne i options ... 7016832[/snapback] Kan du kanskje forklare litt bedre hva som er feil, og hvilke instillinger du har tatt, så kan vi hjelpe deg videre. Hilsen, tissedam.
simzERK Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Du må nok forklare litt mere om saken, og du må ha en emnetittel som passer inlegget. Du må forklare hva du har gjort på innstillinger. MvH. Neptaz
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Du må nok forklare litt mere om saken, og du må ha en emnetittel som passer inlegget. Du må forklare hva du har gjort på innstillinger. MvH. Neptaz 7020872[/snapback] Det er hyggelig at du prøver å hjelpe, men det er strengt tatt ikke nødvendig å skrive akkurat det samme som er sagt før i tråden AtW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå