John-B Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Noen som kan hjelpe en n00b med å sette opp CS'en sin til å kjøre StatsMe med bots, når det lages game? Jeg har satt opp StatsMe, og det funker glimrende. Men det er å få boter til å kjøre samtidig som er problemet... Hvilke filer må jeg fikse for å få disse til å kjøre samtidig? Hvilke boter er forresten å anbefale? (PODbot?) PS: Det er ikke en dedikert server, det er snakk om vanlig hosting i LAN)
John-B Skrevet 6. november 2002 Forfatter Skrevet 6. november 2002 Hmm... Ingen 1337 }{4x0rs her eller? Noen som har linker til CS forums hvor jeg kan få svar da?
Den Polse Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 burde finne svaret på: http://server.counter-strike.net
John-B Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Hurra! det viste seg at dette lage snarvei med følgende comandoer var løsningen: hl.exe -console -game cstrike -numericping +log on +localinfo mm_gamedll podbot/podbot.dll Det burde jeg visst!
en mann Skrevet 10. november 2002 Skrevet 10. november 2002 oOOoo :grin: Fedt! Lag en tutorial. Dette vil rule LAN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå