TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Sitter litt fast her på et slikt klikke-spill, og lurte derfor på om noen har klart dette.. For de av dere som ikke har prøvd det, legger jeg til link, for det er relativt godt tidsfordriv. Så, hvor langt kommer du deg? One-Off Edit: Spørsmål trengs ikke å bli lagt i spoiler, men tips SKAL være skjult. Dette for at alle kanskje ikke vil ha hjelp. Endret 6. oktober 2006 av TeggY
Melvin Snerken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har finni: Mobil, 2 nøkler , Speil, Lighter, Krok, DVD...
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) det var jævlig vansklig. Har hengt opp speilet, hooka opp PC`en med batteri og mobil og funnet en nøkke, noen andre som har funnet ut noe mer? Hvor fant du 2 nøkler? EDIT: kezdoom: du skal bruke kroken bakom motorsykkelen så, skal du henge opp speilet. Eller liker du ikke spoilers? Endret 6. oktober 2006 av SCV
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har funnet: Speil, koffert, krok, lighter, 2 nøkler, batteri, mobil, papir, cd, fjernstyring og lekemotorsykkelen. Har også fått opp låsen på framhjulet, men nå sitter jeg fast, tror jeg.
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) husker ikke jeg heller Teggy, hvor fant du lekemotorsykkel, nøkkel (har en gul en) og koffert? O_o EDIT: nvm fant nøkkel. Endret 6. oktober 2006 av SCV
Melvin Snerken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 er noe mellom de dekkene, men får ikke tak i det...
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 hUSKER ikke, hvor fant du batteriet? 7014294[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bak fordekket på sykkelen. husker ikke jeg heller Teggy, hvor fant du lekemotorsykkel, nøkkel (har en gul en) og koffert? O_o 7014313[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lekemotorsykkel inn imellom dekkene som ligger oppå hverandre. Du må ha kontrollen som ligger i kofferten som ligger bak kjøleskapet for å kjøre den fram. Nøkkelen husker jeg ikke..
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 takker, teggy skal begynne med spoilers jeg og så jeg ikke ødlegger for alle andre
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Nå har jeg fått tak i 2 nøkler,telefon,koffert,dvd,krok,batteri og lighter.
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 SCV: Du hadde funnet speilet, right? Vet du hva som er vitsen med å plassere det der det skal plasseres? Spoiler hvis du vet.
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 har desverre ikke snøring, men hvor fant du koden til framdekket?
Melvin Snerken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan åpner man kofferten? 7014407[/snapback] Med En nøkkel
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 -Tori- du bruker en av det to nøklene du finner, en ligger på bordet, og den andre ligger bak stolen at med steroen.
Melvin Snerken Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 har desverre ikke snøring, men hvor fant du koden til framdekket? 7014397[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): du må få gang på datenmaskinen, du går innpå noe mail greier, du mår et brev i postkassa, du bruker lighteren til å vise koden...
-Tori- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) SCV - Spm. til svar. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har både nøkkelen og kofferten, men må jeg legge den fra meg for å låse den opp, og i såfall; hvor? Endret 6. oktober 2006 av -Tori-
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 har desverre ikke snøring, men hvor fant du koden til framdekket? 7014397[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må legge cd-en og batteriet i pc-en, godta å få levert posten, gå å hente posten, for så å tenne på lighteren, og koble sammen lighter og papir. Det kommer da opp en kode som du bruker på framdekket.
Lightningwolf Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har funnet koffert, lighter, 2 nøkler, fjernkontroll, leke sykkel, batteri, dvd, mobil og en hank, brukt dvd en de 2 nøklene, og kofferten, spørsmålet er hvordan jeg fester bateriet til pcen. Er sikker på at det skal gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå