Gå til innhold

Noen som har klart One-Off?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter litt fast her på et slikt klikke-spill, og lurte derfor på om noen har klart dette.. For de av dere som ikke har prøvd det, legger jeg til link, for det er relativt godt tidsfordriv. :)

Så, hvor langt kommer du deg?

One-Off

Edit: Spørsmål trengs ikke å bli lagt i spoiler, men tips SKAL være skjult. Dette for at alle kanskje ikke vil ha hjelp.

Endret av TeggY
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det var jævlig vansklig. Har hengt opp speilet, hooka opp PC`en med batteri og mobil og funnet en nøkke, noen andre som har funnet ut noe mer?

Hvor fant du 2 nøkler?

EDIT: kezdoom: du skal bruke kroken bakom motorsykkelen så, skal du henge opp speilet. Eller liker du ikke spoilers? :)

Endret av SCV
Skrevet

Jeg har funnet: Speil, koffert, krok, lighter, 2 nøkler, batteri, mobil, papir, cd, fjernstyring og lekemotorsykkelen. Har også fått opp låsen på framhjulet, men nå sitter jeg fast, tror jeg.

Skrevet (endret)

husker ikke jeg heller :p Teggy, hvor fant du lekemotorsykkel, nøkkel (har en gul en) og koffert? O_o

EDIT: nvm fant nøkkel. :)

Endret av SCV
Skrevet
hUSKER ikke, hvor fant du batteriet?

7014294[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Bak fordekket på sykkelen.

husker ikke jeg heller :p Teggy, hvor fant du lekemotorsykkel, nøkkel (har en gul en) og koffert? O_o

7014313[/snapback]

Lekemotorsykkel inn imellom dekkene som ligger oppå hverandre. Du må ha kontrollen som ligger i kofferten som ligger bak kjøleskapet for å kjøre den fram. Nøkkelen husker jeg ikke..
Skrevet

-Tori-

du bruker en av det to nøklene du finner, en ligger på bordet, og den andre ligger bak stolen at med steroen.

Skrevet
har desverre ikke snøring, men hvor fant du koden til framdekket?

7014397[/snapback]

du må få gang på datenmaskinen, du går innpå noe mail greier, du mår et brev i postkassa, du bruker lighteren til å vise koden...
Skrevet (endret)

SCV - Spm. til svar. :p

Har både nøkkelen og kofferten, men må jeg legge den fra meg for å låse den opp, og i såfall; hvor?
Endret av -Tori-
Skrevet
har desverre ikke snøring, men hvor fant du koden til framdekket?

7014397[/snapback]

Du må legge cd-en og batteriet i pc-en, godta å få levert posten, gå å hente posten, for så å tenne på lighteren, og koble sammen lighter og papir. Det kommer da opp en kode som du bruker på framdekket.
Skrevet

Jeg har funnet koffert, lighter, 2 nøkler, fjernkontroll, leke sykkel, batteri, dvd, mobil og en hank, brukt dvd en de 2 nøklene, og kofferten, spørsmålet er hvordan jeg fester bateriet til pcen. Er sikker på at det skal gå. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...