Gå til innhold

Unknown Lifeforms HL2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
We have discoussed a bit much lately, and now we decided to do it this way that you will learn about the mod as we go on with our steps against the first public alpha.

 

Story of the map showned below:

 

"Here we had our last stand before moving underground. The Huntika left the place as it were after they had stormed it, they found it useless and said the place was poisoned so we would not come back, and we believed them. Thousands of years later we raised from the underground world to revisit our last stand. Many people started crying when they came up from the stairs breathing in the fresh surface air, the moment was though thinking of the past... from here we will fight our way to a new dominate race."

 

Vanskelig å si akkurat hva den handler om, lite informasjon tilgjengelig, både på Mod DB og hjemmesiden dems. Ser også ut som det er bare to medlemmer.

 

Står ihvertfall under kategorien Team-Play Multiplayer på Mod DB.

 

Umulig å si om dette er en lovende mod eller ikke, med så lite informasjon og kun noen få bilder.

 

Veldig lite aktivitet på forumet også. Men det er vel ikke så mye annet å forvente enda, relativt ny mod tenker jeg, forumet ble vel satt opp i September,

 

post-47022-1160367650_thumb.jpg

post-47022-1160367675_thumb.jpg

post-47022-1160367689_thumb.jpg

post-47022-1160367697_thumb.jpg

post-47022-1160367712_thumb.jpg

Endret av BTK
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De hadde et forum fra før av. Men det ble lukket etter 10000 poster med bare rot. Forum var uoversiktlig.

 

Jeg mailet en, han sa at de jobbet men ganske saktig siden noen har vært på flere ukers ferie. Så de holder på å samles igjen nå. Lederen hevder at en ny Internal som skal være fullt spillbar slippes til helgen.

 

Jeg vil ha public =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...