jovie Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hei er nå lvl 43 med min orc hunter g har akuratt vært i RFK å fått meg en kul boar. Men problemet er at den er lvl 25. Og derfor lurte på jeg på hva som er beste måten og lvlè den opp?... Er det best å bare la pet`n drepe mobs på sin egen lvl eller mer xp om jeg dreper mobs rundt lvl 40 og jeg hjelper til?...
MrLee Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 pet'en får 1/3 av din XP uansett hva du gjør om jeg ikke tar feil. (den stjeler ikke XPen din, men får 1/3 av det du får) Tror det beste bare er å drepe ting som gir deg XP
jovie Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 ok da prøver jeg det takk for kjapt svar
MrLee Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 om det ikke er den raskeste, så er det iallefall den som er minst kjedelig
StorPeder Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du må drepe mobs som gir deg XP. Det beste er å finne mobs som er så lav level som mulig (8 levler lavere gir XP?) og dør relativt raskt (Lav armor/HP).
Be__bad Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 pet får ikke xp fra quest, noen ganger når jeg queste lvla var petet mitt 2 lvler under meg, men når jeg grindet/gjorde instance var det xp sprut!= )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå