rattleneak Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er klar for Crossfire:-) varene blir nok kjøpt fra komplett pga. kan få dem på døra:-) Hovedkort Hovedkort CPU CPU Minne Minne Skjermkort Skjermkortet Gjerne kom med forslag til det 2dre grafikk-kortet som virker veldig bra i crossfire:-) Mvh Endret 6. oktober 2006 av rattleneak
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Jeg tviler på at et hovedkort som støtter SLI også støtter Crossfire. Om du skal kjøre Crossfire, så må det ene kortet være et såkallt "master"-kort. Hilsen, efikkan.
rattleneak Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Ups satte feil link der:-) mente selvsagt crossfire asus kortet:-) Dvs. jeg kan bruke 1 og Hei! Jeg tviler på at et hovedkort som støtter SLI også støtter Crossfire. Om du skal kjøre Crossfire, så må det ene kortet være et såkallt "master"-kort. Hilsen, efikkan. 7017160[/snapback]
TommyGun77 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Tror du har lest litt feil, det står crosshair og ikke crossfire på det kortet. Du burde vurdere en c2d E6600 istede for den cpu'en du har valgt, koster ikke mye mer men yter veldig mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå