lazt Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hei ! Nå skal jeg snart bygge med en pc og trenger derfor et kabinett, men for å være helt ærlig har jeg ikke så mye peiling på hva som er bra. Jeg vil gjerne ha et kabinett med god kjøling, smarte løsninger og ganske støysvakt. Håper å finne noe i prisklassen maks ca 1500,- Har hørt at Lian Li skal være bra, så hva med dette eller hva med dette? Hvilken av disse ville DU kjøpt? Eller andre tips? Takk Endret 6. oktober 2006 av loozet
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det siste hadde jeg valgt. Det har mye plass til både 5 1/4 og 3 1/2 enheter. Det har 2x 120mm vifte plasser (det andre har 3x 80 og 1x 120mm i side døren) Pluss det har ikke dør! Jeg er sterk motstander av dør. Ikke det at jeg bruker så mye DVD-rom lengre, men det er veldig plagsomt når du faktisk bruker den. Spess hvis du ikke har så alt for god plass rundt;)
Big SturL Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Har selv hatt PC-V1000, og kan si at selv om det estetisk sett er pent, så er det lite praktisk, og kan være støyende. PC6070BSCAND ville jeg kjøpt. 120mm vifter i begge ender + støydempingsmatter og god plass.
lazt Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Ok takk Men hvorfor burde jeg ikke kjøpe + versjonen av scand? Den skal vel være bedre? Eller?
ekwathne Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Gå for dette du. Liker det best. Men uansett hva du velger vil du bli fornøyd. Lian Li er kvalitet. Mvh Erling
Mortis360 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ville valgt PC6070B Scand. Det er en noe modifisert modell av de andre versionene. 80mm vifter er byttet til 120mm, og andre føtter. Har dette selv, kjempefornøyd, god plass her. ~ Medion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå