Gå til innhold

Favorit plass i World Of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes synd på dem som ikke har/får oppleve Naxx. Utrolig stemning der.

 

bare vent til BC du. Da vil dem aller fleste få oppleve nax:) Jeg har selv ikke opplevd mer enn opp til og med MC, men jeg klarer fint å vente med nax til BC kommer:)

 

Men joda:) skal bli kjekt å oppleve nax snart:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
beste plassen jeg har sett er caverns of time, utrolig kult der inne.

 

Beste plassen det er lov å være; Ironforge..vi henger jo der til stadighet, så vi må jo like den plassen og

 

beste instance: hmm, synes fremdeles scarlet monestary er flott jeg. BRD har fantastisk størrelse,

 

kjipeste plass: bwl, eller kanskje det er fordi ejg er så lei den rønna

 

Naxx er også fint

7037301[/snapback]

 

 

Åssen klarte du å komme deg inn i caverns of time?

 

Favoritt plassen må vel være... Klarer ikke å bestemme meg :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vet ikke om noen andre har sagt det, eller meg selv, men Thousand Needles er utrolig fint om kvelden!

Stor måne som gir gjenskinn i de høye fjella, fugler som flyr foran månen, Harpies som dør som fluer osv :)

Kjempeflott !

7043858[/snapback]

 

har funnet ut at jeg liker veldig godt og labbe i Barrens med min nye warrior :=) mange dyr og mange quest :)

Lenke til kommentar
Liker meg i Deadwind Pass   :)

Masse Bot'er å ganke der  :thumbup:

7139346[/snapback]

 

har aldri vært der tror jeg:S hvilken mobs er det der? og mye bra eller?

7139355[/snapback]

 

 

helt i begynnelsen så er det Ogre's fra 52-58, men er ikkje helt sikker..

Nede er det vel alt fra Undeads til Spiders fra lvl 58-60 :)

 

Dropper brukbart med Runecloth og div Grønn/blå loot :)

Lenke til kommentar

Mitt favorittsted var AQ. Husker når jeg ble guildleader to uker før vi downet C'thun og alle i guildet hadde så syyykt respekt for meg. Og alle ba meg legge tacs. Glemmer aldri det øyeblikket på det stedet =).

 

Andre favorittplassen må være flyplassen over IF. Meg og guildet hadde party med en gjeng alliancefolk der.

 

Savner WOW og de herlige plassene!! :(

Lenke til kommentar
Mitt favorittsted var AQ. Husker når jeg ble guildleader to uker før vi downet C'thun og alle i guildet hadde så syyykt respekt for meg. Og alle ba meg legge tacs. Glemmer aldri det øyeblikket på det stedet =).

 

Andre favorittplassen må være flyplassen over IF. Meg og guildet hadde party med en gjeng alliancefolk der.

 

Savner WOW og de herlige plassene!! :(

7139390[/snapback]

 

spiller du ikke lengre?

Lenke til kommentar

For meg er det Loch Modan. Peneste stedet i Azeroth. Samme med Stormwind, peneste byen i spillet. Ikke bare at Stormwind er en pen by. Den er naturlig og gjennomført byggemessig utrolig bra.

Første gangen jeg spilte Alliance med presten min tilbake i Januar, og gikk opp veien til byen husker jeg enda. Da musikken begynte å spille, og jeg så statuene foran inngangen fikk jeg frysninger. Føltes som jeg spilte Neverwinter Nights igjen på en måte. :love:

 

Spilte Horde tidligere, men Alliance har de peneste områdene i min mening.

Hadde jeg enda spilt Horde, og aldri prøvd Alliance ville jeg sagt Mulgore, fra en Hordes synspunkt

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte Horde tidligere, men Alliance har de peneste områdene i min mening.

Hadde jeg enda spilt Horde, og aldri prøvd Alliance ville jeg sagt Mulgore, fra en Hordes synspunkt

7196520[/snapback]

 

Du kan jo dra til Allianceplasser selv om du er horde..

7288100[/snapback]

 

Vet da vel det. Men hva er interessen for det på en pvp server som jeg spilte på?

Solo meg en vei inn til Stormwind med en warrior?

Var en gang i Alliance områder med warrioren min. Fant ikke nytteverdien av å reise inn til byer. Eneste stedet jeg besøkte var Redrige i et idiotisk raid rundt lvl 44.

Fikk 8DK kills pga det, og etter det holdt jeg meg unna slike raids.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...